Onko täällä ketään joka ei ole koskaan ostanut/myynyt huutonetissä? Miksi et?
Kommentit (13)
etenkin lastentarvikkeita, mutta eipä ole sattunut sopivia kohdalle huudettavaksi. Olen ostanut sen sijaan esim. Vauvan sivujen osta&myy -palstan kautta.
Tarkoitus olisi kyllä jossain vaiheessa myydä muutamia turhaksi käyneitä huonekaluja ja ehkä myös noita lastentarvikkeita huutiksessa.
Käytetyt vaatteet ja muut ylimääräiset kamppeet lahjoitan SPR:lle tai Pelastusarmeijalle.
ja kun ne tulevat tarpeettomiksi meille,heitän kaiken roskiin/kuljetamme kaatopaikalle.
kuullostaa hassulta,mutta en tosiaan jaksa sellaista osta-ja myy-rumbaa. helpommalla pääsee näin.
Minäkin ostan huutiksesta ja vain uutta tavaraa! Siellä on sellaistakin, jos ette tienneet?! Paljon laadukasta, persoonallista uutta lastenvaatetta :) En minäkään siis käytettyjä osta, en ole kierrätyshihhuli.
En minäkään käytettyä osta, mutta pidän tarkkaan huolen siitä, että omat tavaramme päätyvät kierrätykseen tutuille, kirpparille, kierrätyskeskukseen, uffille jne jne.
ja kun ne tulevat tarpeettomiksi meille,heitän kaiken roskiin/kuljetamme kaatopaikalle.
kuullostaa hassulta,mutta en tosiaan jaksa sellaista osta-ja myy-rumbaa. helpommalla pääsee näin.
olen epäluuloinen :o) En usko että kuvatkaan kertovat tuotteesta totuutta, että se jotenkin on kuitenkin huonompi. Vaatteita en ostaisi kokojen erilaisuudenkaan takia. Esim M voi olla yhtähyvin XS kuin L.
Mielestäni koko huuto"tekniikka" on rasittava. Pitää koko ajan päivittää ja muistella milloin kellonajat menee umpeen. Voisin ostaa, jos olisi kiinteät hinnat.
Mies on kuitenkin ostanut kerran pyynnöstäni erään tavaran, joka on jo tuotteena tuttu, lisäksi keräämääni sarjaan. Se oli erinomaisessa kunnossa ja hyvin pakattu.
Eli lyhyesti: ei oo mun juttu. ostan mielummin livenä kirpparilta
vaatteita, huonekaluja ja sisustusjuttuja.
En ole jaksanut perehtyä systeemiin.
En ole koskaan myynyt tai ostanut. Koko sivuilla kaynyt ehkä 5 kertaa.
En ole jaksanut perehtyä systeemiin.
en tarvitse turhuuksia ja sitten kun tarvitsen jotain ostan sen uutena. En oikein saa huutonettiä mahtumaan tohon yhtälöön mitenkään.
Hankin vain tavaraa, jota tarvitsen - ei ole myytävää. Kolme samaa sukupuolta olevaa lastakin kierrättävät vaatteet "loppuun asti".
Samoin jos jotain pitää ostaa, ostan sen mieluummin uutena.
Koko huutonet-ajatus on minusta kummallinen eikä houkuttele vähääkään.