Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaaleanpunainen vuoto keskiraskaudessa.

Vierailija
23.08.2010 |

Viikkoja kasassa 18 ja viimeiset pari päivää vuotanut "vaaleanpunaista limaa". Ei siis kirkkaanpunaista verta ollenkaan, ei hyytymiä, ei kipuja eikä mitään muitakaan oireita, vauvan sydänäänet kuuluu dopplerilla.

Pitäisikö olla huolissaan vai odottelenko rauhassa? :-( Onko muita, jotka on vuotanut keskiraskaudessa?

Alkuraskaudessa tuli myös pientä vuotoa, silloin sain ohjeeksi että jos ei muutu kunnolla kirkkaanpunaiseksi vereksi niin ei tarvitse tehdä mitään/huolestua. Nyt kuitenkin huolettaa..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vaalenapunainen vuoto tulee kohdun suulta. Minulla sitä tuli myöhäisemmillä viikoilla ja johtui siitä, kun vauva nirhasi päällään kohdunsuuta. Soita neuvolaan jos huolestuttaa, mutta niinhän se on että kirkkaanpunainen oikea veri on se vaaran merkki.

Vierailija
2/4 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksin ärsyttämien limakalvojen vuotoa. Siis ihan emätinperäistä. Suosittelen kuiville limakalvoille apteekin ihoöljyä, Ceridalia.

Hiivatulehduskin voi aiheuttaa limakalvohaavaumia kuivalle limakalvolle.

Jos mietityttää mee käymään lääkärissä, nehän näkee hiivan ihan silmällä vaikka et itse sitä tunnistaisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi tasan viikon päästä aika lääkärille, joten mietin että jos jaksaisin sinne asti odottaa. Pelottaa vaan, että tämä on merkki keskenmenosta, mutta toisaalta taas mitään muuta "oiretta" ei ole, joten ehkä nyt ei vielä kannata muuttua epätoivoiseksi :-)

-Ap

Vierailija
4/4 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli pitkään istukka todella alhaalla ja vuoteli siksi aika-ajoin (välillä ihan runsaastikin) Säikäytti aina kamalasti (kun monta keskenmenoa oli taustalla).

Mutta neuvolaan ja äitipolille voi aina soittaa ja tarvittaessa mennä tarkistamaan asia.