Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dödöpurkkien muutos, löysempi rolleri, nappaa kiinni

Vierailija
18.08.2024 |

Ennen oli tiiviimpi. Mielestäni muuttunut ne purkit.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä monessa taas on liia tiivis se rolleri, ei meinaa tulla mitään ulos. Vaikea löytää hyvin toimivaa dödöä. 

Vierailija
2/11 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä monessa taas on liia tiivis se rolleri, ei meinaa tulla mitään ulos. Vaikea löytää hyvin toimivaa dödöä. 

Ok. Täällä pyörii ihan kunnolla ne nyt, mutta meinaa tarttua kiinni ihoon tai haituviin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Täällä pyörii ihan kunnolla ne nyt, mutta meinaa tarttua kiinni ihoon tai haituviin.

Minkä merkkinen? Mulla Palmolive huono, Rexonassa löytyny parempaa. Joskus sielläkin on löytynyt jokunen sunnuntaikappale seasta. 

Vierailija
4/11 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dove oli tosi löysä, yhdellä pyöräytyksellä tuli omaan makuun ihan liikaa dödöä. Niveaan olen tottunut ja sitä saa ihan kunnolla hangata.

Vierailija
5/11 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ostin Nivean eikä se pyöri ollenkaan

Vierailija
6/11 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vuosia käyttänyt palmolivea, ja nyt tuli sellainen purkki ostettua jossa se saakelin pallo ei pyöri kuin käsin kun kovasti vääntää silloin kun se on siitä päältä kuiva, sitten kun sen kerran saa käännettyä, niin se on kostea eikä saa enää niin pitävää otetta että saisi pyöräytettyä toista kertaa. Vituttaa tuollainen kyllä kuin pientä oravaa.

Vierailija
7/11 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä merkkinen? Mulla Palmolive huono, Rexonassa löytyny parempaa. Joskus sielläkin on löytynyt jokunen sunnuntaikappale seasta. 

En pidä välttämättä huonona että se rullaa reilusti, mutta reuna meinaa napata kiinni tosiaan, koska on väljyyttä vähän ehkä liikaa - millipeliä TAI reunan muoto kenties syynä. En tiedä miten se reuna on suunniteltu. Mulla oli myös rexonassa se muutos (myös ylöspäin säilytettävä malli nyt), nyt kokeilussa garnier mineral ja ekodeo (suola ja santelipuu). Nekin aika reilusti pyörii.

Vierailija
8/11 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erisan-dödö. Tulee just sopivasti ja pitää hajut loitolla👌

Vierailija
9/11 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just ostin Nivean eikä se pyöri ollenkaan

Juu, olen vuosikymmeniä käyttänyt Niveaa, ja viimeisen vuoden ajan ovat olleet ihan surkeita.

Vierailija
10/11 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä dödöjä. Dödöistä saa rinta- ja imusolmukesyövän ja herkistää voimakkaasti (saan ihottumaa dödöistä niin lopetin käytön kokonaan). Käyn joka aamu kevyesti pesulla, poistan karvat kainaloista ja käytän tarvittaessa kevyesti parfyymiä. 

Vierailija
11/11 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rexona ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan