Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten selvisin ennen varrellista rikkaimuria?

Vierailija
23.08.2010 |

Juuri postipoika sen toi ja nyt siihen jo rakastuin! Tervemenoa lika, muruset ja nöyhtä - IHANAA!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavalliseen tartun varmaan kaksi kertaa vuodessa.

Vierailija
2/10 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan huippu hyvä keksintö! Varsinkin kun on keskuspölynimuri, niin pikkuroskat on sillä rikkaimurilla kätevä vetäistä hetkessä. Ei tartte sitä pitkää letkua alkaa virittelemään. Meillä on jo toinen kone menossa. Edellinen kesti reilu pari vuotta kovassa käytössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä merkki & malli teillä on käytössä? Itse ostin varrellisen rikkaimurin muutama vuosi sitten ja suuri pettymys on ollut kaikin puolin!

Ei tarpeeksi imutehoa, ja toisaalta rikkaimurin säilytyspaikka on tuottanut itselleni päänvaivaa. En tiedä mauttomampaa, kuin kirjavan kukertava rikkaimuri seinännurkkaan asennettuna, mutta toisaalta kaapin sisällä se vie taas ihan suhteettoman paljon tilaa. Samalla vaivalla kuin kaivaisin sitä esiin jostakin keittiön alakaapista, kaivan siivouskaapista esiin oikean imurin, jossa on tarpeeksi tehoja.

Vierailija
4/10 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mahtaneeko olla hintansa väärti...kiva olis kuulla käyttökokemuksia ja mukaan se merkki malli ja hinta, pliis!

Vierailija
5/10 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehukaa omianne merkkien kera!!

Vierailija
6/10 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatiin sukulaiselta ja on mun mielestä ihan paska. Letku joka menee lattiasuuttimesta rikkaimuriin menee helposti tukkoon ja sen putsaamiseksi täytyy avata ruuvi jotta letkun saa auki. Ja kun on imuroinut ja laittamassa takaisin telineeseen, pudottaa kaikki roskat takaisin lattialle kun laitteen sammuttaa.

Myös lattiasuuttimen pyörivät osat keräävät ympärilleen kaikki hiukset joita saa sitten saksien kanssa leikellä irti.

Itse rikkaimuri on ihan ok, mutta on mulla ollut tehokkaampiakin rikkaimureita jotka halvempia. Joten itse en noin isoa hökötystä ostaisi tuolla hinnalla (n.90e)rumentamaan jotain nurkkaa, vaan pienemmän halpis mallin kaappiin piiloon. Voin omani myydä parilla kympillä jos joku haluaa! :)

Vierailija
7/10 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä siinä mitään letkuja mene suuttimiin, loistovehje!

Vierailija
8/10 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mallia on paranneltu sitemmin, toi meidän on ostettu silloin kun tuli markkinoille ja hinta oli silloin tuplat.. Mut joo, silti kaivan tehokkaan voltani mielummin kaapista kun rupean tuolla nysväämään. :)

Vierailija
9/10 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ergorapido enkä ole tyytyväinen kuin metallin punaiseen väriin. Isompia murusia se lähinnä vain tökkii eteenpäin imemättä niitä ja seinänvierustoihin ei imuteho juuri riitä. Muutenkin sitä saa tuupata edes takas samassa paikassa että imee edes sen pienen roskan. Mulla on se rikkaimuri ja Sinin kääntyvä rikkalapio ja harja vierekkäin ja kyllä mä sen sinin siitä nappaan kun haluan muruset pois lattioilta.

Vierailija
10/10 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://charandthecity.indiedays.com/files/2010/06/MG_9094.jpg

Eikö nykysissä rapidoissa tuota muka ole? Meillä ainakin se menee helposti tukkoon?

T. edellinen