Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Useamman kerran synnyttäneet.

22.08.2010 |

Mielenkiinnosta kyselisin onko synnytykset käynnistyneet miten samanlailla? Ja suunnilleen samoihin aikoihin? Ite odotan toista lasta viime metreillä... Esikoista odottaessa limatulppa tuli vuorokautta ennen synnytyksen käynnistymistä ja oon mietiskelly että onko kuinka todennäköstä että nytkin kävis niin. =)

Kommentit (6)

1/6 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla kertaa olin tulossa kaupasta ja ottamassa koiraa irti pihalla kun kirjaimellisesti lorahti housuun :D olin ihan paniikissa et apua kaikki luulee et olen kussu housuun. Lapsivesi oli vihreaa, soitin sairaalaan asiasta ja he lahetti ambulanssin O.o

toisella kertaa kavin neuvolassa loppuraskaudesta ja tuli huuto et juokset kotiin, pakkaat tavarat ja sairaalaan, korkea verenpaine "raskausmyrkytys"...synnytys kaynnistettiin 2vrk sairaalassa olon jalkeen, ensin piti pissii siihen kamalaan ponttoon.

molemmat synnytykset oli normaaleita muuten ja nopeita :) ainoo vaan et toisella kertaa kohtu ei supistunut synnytyksen jalkeen vaan kerasi verta :( sita tytot sitten paineli ulos 1,5litran verran ainakin ja hemoglobiini laski 60seudulle,whii...olin ihan pollyissa :)

mutta itselle ainakin tuo eka oli ns,normaali synnytys ja toivottavasti kolmannella nyt kavis samoin. :)

Vierailija
2/6 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla esikoisesta tuli limatulppa jo rv 33 ja poika syntyi rv 34 kun istukka rupesi vuotamaan kohdunsuulla limatulpan irtoamisen jälkeen.

Syntyi siis leikkaamalla.

Toinen syntyi siten, että rv 40+0 rupes yöllä supistelee ja limatulppa pläsähti kylppärin lattialle ja sitten päivällä oli tyttö maailmassa.

Kolmas oli supistellu jo viikon kun sitten minulta puhkaistiin kalvot rv 39+6 synnytys pelon vuoksi. Mutta viikon oli jo supistellu ja puhkaisun aamuna oli jo niin säännöllisiä ja suht kipeitä supparit että olen varma, että lapsi olisi syntynyt itsestäänkin viim rv 40+0. Synnytys olikin tosi nopea kun puhkaistiin kalvot.

Saas nähä kuin nyt neljännellä kerralla käy. Toivon kyllä taas kalvojen puhkaisua, mutta saa nähä kuin käy.

Sirppana rv 18+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempien lapsieni synnytys alkoi to-pe välisenä yönä vajaa viikko ennen laskettua aikaa noin klo 03 niin, että tuli outo tunne, nousin sängystä ja lapsivedet läshti siihen sängyn viereen!

Ja synnytyssairaalassa oli vielä sama kätilö vastassa! Jopa häntä nauratti, kun ilmeiseti muisti/luki papereista ja totesi vaan, että tarkkoja ollaan. HA HA!

Itse synnytyksissä oli kyllä eroja. Saas nähä mennekö kolmas samalla kaavalla. Toivottavasti!

Kengu 75 rv5+1

Vierailija
4/6 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli supistuksilla, jotka tulivat alkuun tunnin välein ja siitä pikkuhiljaa lyhyemmällä välillä. Sit kun tuli 5 min välein, niin lähdettiin sairaalaan. Ponnistusajoissa oli eroa: ekalla kerralla 30 min, ja toisella kerralla 5 min:)

Vierailija
5/6 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat lähteneet käyntiin supistuksilla eka 39+3 ( limatulppa bongattu samana päivänä ) ja toinen 39+2 ( ei limatulppaa ) oliskohan nyt 39+1 ;D.

Molemmista on kalvot puhkaistu joten tuota vesien menoa en ole kokenut.

Silli rv 29+1

Vierailija
6/6 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka syntyi rv40+0

kaksoset rv37+2

neljäs rv40+5

Ekasta ja viimeisestä ei mitään ennakko-oireita. Kaksosista oli valmiiksi mennyt limatulppaa. Kaksosista myös synnytys eteni rivakasti, mutta ekasta aikaväli vesienmenosta syntymään oli 34h ja viimeisestä 43h (piti käynnistää supistukset vesienmenon jälkeen).