Minkä verran käyttörahaa varaisit mukaan kahdeksi viikoksi Thaimaahan?
Ja vaihtaisitko eurot paikalliseen valuuttaan jo Suomessa, vai miten toimisit?
Kommentit (3)
kannata Suomessa vaihtaa, perillä aikaa rahanvaihtoon menee peräti 1 minuutti, ei ole suuri uhraus loma-ajasta
Ja jättikokoinen matkalaukku täynnä tavaraa tuli mukana kotiin. Tuo 500 Euroa riittää varmasti peruselämiseen, mutta Thaimaassa iskee helposti shoppailuvimma ja sitten tulee osteltua kaikkea ihanaa. Jättäkää laukkuihin runsaasti tilaa!
Lisäksi tykkäsin käydä kauneushoitoloissa ja vaikkei ne kalliita ollutkaan, niin tokihan niihinkin valui pitkä penni. (7-10 Euroa 2 tuntia hierontaa ja kynsien laittoa, varmaan saisi jostain sivumpaa halvemmalla, mutta tuo oli hinta paremmassa paikassa keskellä turistialuetta)
Suomessa. kun en halua käyttää yhtään aikaani lomasta sellaisiin asioihin. Lisäksi mulla on visa mukana eli kun rahat loppuvat, voin käyttää sitä. Tai mä käytän sitä koko matkan ajan eli aina kun on yhtään suurempi summa, maksan visalla.
Paljonko rahaa tarvitset, riippuu aika paljon kulutustottumuksistasi. Minä rakastan shoppailua ja olen myös ahkera spa-palveluiden käyttäjä ja niitähän Thaimaassa piisaa, mutta jos pelkkää ruokailua ajatellaan ja muita pieniä kuluja niin reilu 500 euroa riittää varmaan pariksi viikoksi.