Oliko U2 keikka hyvä?
Tuliko vilunväristyksiä ja itku silmään kun oli niin mahtava? En ollut paikalla, mutta olisin mielelläni ollut. Sukulainen oli ja sanoi keikan olleen keskinkertainen??? Itse joskus olin keikalla joka iski niin tajuntaan...
Kommentit (9)
Olin eilen, eikä edes sade haitannut musiikkinautintoa. En ole mikään suuri U2-fani, mutta pidän heidän musiikistaan ja käyn aina kun vain mahdollista Stadion-keikoilla. Jotenkin se tunnelma, erityisesti kentällä, on sellainen, josta pidän.
mutta eipä siellä stadionilla ole puitteita sellaiseen.
tosi hyvä, mutta lauantai oli mahtava! Ne muutamat biisimuutokset, vitsailut 7 veljeksestä, parit pikkumokat ja sade -> yleisö oli vielä enemmän mukana ja bändi antoi vielä enemmän kuin perjantaina.
Iltalehdestä aika tylytystä eilisestä ja ihmettelin että oltiinkohan samalla keikalla??
Minusta keikka oli aivan tajuttoman hyvä, ne muutamat pienet mokat eivät mitään haitanneet, toivat pienen inhimmillisen lisän vaan keikkaan. Tunnelma oli uskomaton ja vaikka olin istumapaikoilla, niin fiilis katsomossa oli myös mieletön... Musta taisi tulla nyt tosifani :)
sanottiin olleen huonompi, mokailuja, huonoa laulamista jne.
Näin joku lehti kommentoi.
oli hyvä. Ei nyt itku tullut silmään, mutta mahtavaa oli.
En ole mikään U2-fani ja siksi menin sinne "pakon edessä". En ole koskaan tykännyt sundaybloodysundaysta, mutta livenä se oli kymmenen kertaa parempi kuin nauhalta! Ja jokainen biisi potki livenä paljon enemmän. Se, joka väitti tällä palstalla U2:n olevan hissimusiikkia, oli ehdottomasti väärässä.
Mä oon niiii-in fiiliksissä vieläkin! :D Mieskin jo ihmetteli että koskahan rouvalta pyyhkiytyy toi hymy naamalta...
Siinä kohtaa kun One alkoi soida, niin tuli kyllä tippa silmään (ja melkein housuihinkin :))
Iltalehdestä aika tylytystä eilisestä ja ihmettelin että oltiinkohan samalla keikalla?? Minusta keikka oli aivan tajuttoman hyvä, ne muutamat pienet mokat eivät mitään haitanneet, toivat pienen inhimmillisen lisän vaan keikkaan. Tunnelma oli uskomaton ja vaikka olin istumapaikoilla, niin fiilis katsomossa oli myös mieletön... Musta taisi tulla nyt tosifani :)
Olin perjantaina ja vieläkin pyörryksissä siitä audiovisuaalisesta elämyksestä! Olen tosin ollut U2-fani jo teinistä, joten ihan jokaisella biisillä oli itselleni suuri merkitys.
Olen käynyt todella paljon eri maailmantähtien stadionkeikoilla ja tällaistä elämystä ei ole ennen ollut. Ei edes 13 vuotta sitten U2 edellisen kerran. Sekin oli todella hieno kokemus, mutta tämä oli vielä hienompi!