Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan paljastanut ultraajalle olevansa pettynyt tulevan vauvan sukupuoleen?

Vierailija
22.08.2010 |

Jos kuulisin odottavani 3. poikaa, taatusti pääsisi kirosana.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä taas olisin iloinen jos sais sen pikkupojankin vaihteeksi.

Vierailija
2/7 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitti sairaalasta lapsivesitutkimuksen tuloksista ja kysy kaverilta, että haluaako tietää sukupuolen. Kaveri halusi tietenkin ja kun kerrottiin, että tulokas on poika, kaveri hiljeni. Hän olisi halunnut tytön. Puhelinmen toisesta päästä kysyttiin, että onko tää ok, kun nyt sitten tulee poika teille. Esikoinen oli tässä tapauksessa kyseessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle oli edellisessä ultrassa sanottu että tulisi poika. Eipä tuo lääkäri ollut millänsäkään, on varmaan nähnyt kaikenlaista

Vierailija
4/7 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi läimiä ultraajaa ultrauslaitteella kun tämä kertoi, että heille tulee kolmas poika :(

Vierailija
5/7 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille luvattiin ensin tyttöä ja koko tarvikearsenaali oli hankittu pinkkinä, ja minä ihan onnessani koska just tyttöä toivoinkin. Sit juuri ennen synnytystä selvis että poika sieltä tulee. Olin mä pettynyt ja se kyllä näkyi.

Koko mun serkkupataljoona (naisten puolelta) on saanut vaan poikia. Tähän junioriluokkaan kuuluu jo 9 poikaa eikä yhtään tyttöä. Mä tiedän että moni on ollut enemmän tai vähemmän pettynyt - ei siihen että saa pojan vaan siihen ettei tule koskaan saamaan tyttöä kun lapsiluku on täynnä ja kaikki lapset poikia. Nyt raskaana ja odotan poikaa taas minäkin. Pettynyt en ole koska lapsi on rakas ja toivottu, mut kirpaisee ajatella että tyttöä en siis tule saamaan minäkään ikinä.

Vierailija
6/7 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pettynyt, vaikka kolmas olisi samaa sukupuolta kuin kaksi edellistä. Olisin niin onnellinen vain siitä, että olen SAANUT kolme lasta!

Vierailija
7/7 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sieltä oli tulossa toinen poika. Olin ihan varma että on tyttö tulossa ja olin kovasti sitä mieltä että ultraaja saattoin nähdä väärinkin 8en sanonut ääneen vastaanotolla).

Kun tämä kolmas varmistui ultrassa (ja toisessakin, 3D) tytöksi, olin kyllä iloinen, sillä olin hyvin varautunut kolmanteen poikaan. Tämä on nyt serkussarjan eka tyttö viiden pojan jälkeen.

Rv 30+3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme