Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä se jaksaa joka kerta yllättää kun nousee laivasta Tukholmassa että kuinka kauniita naisia Ruotsissa onkaan

Vierailija
11.04.2026 |

Ero Suomen ja Ruotsin välillä on vastaava kuin Pohjois-Suomen ja Pohjois-Norjan maisemien välillä

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko käynyt Tukholman ulkopuolella.. Et.

Vierailija
2/53 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se näin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla siis valkaistu tukka.

Vierailija
4/53 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti useimmilla hottiksilla siellä on jotenkin äärimmäisen epäeroottinen 'aura'. Ehkä he puhkeavat kukkaan kun sitten kun haluttu mr right tulee vastaan.

Vierailija
5/53 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu Tallinnassa. Kadut täynnä pitkäraajaisia mallineitoja pikku hamosissaan.

Suomessa vastaan tulee näitä persjalkaisia tanttaroita tuulipuvuissaan.

Vierailija
6/53 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee ton eron jo siitä kun katsoo sitä åll song skanssenia ja vertaa vaikka ohjelmaan tammerkosken sillalla.

Ruotsalaiset on kauniita ja ilosia ihmisiä. Myös naiset.

Vierailija
7/53 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu Tallinnassa. Kadut täynnä pitkäraajaisia mallineitoja pikku hamosissaan.

Suomessa vastaan tulee näitä persjalkaisia tanttaroita tuulipuvuissaan.

Jep, Tallinnassa on rotunaisia. Nainen

Vierailija
8/53 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itse vähän homssuinen nainen, vaatteet tyyliin lenkkarit, salitrikoot, huppari, kuoritakki, hiukset ponnarilla, vähän cc-voidetta ja ripsaria korkeintaan, eli myönnän, etten jaksa panostaa niin ulkonäköön vaan menen mukavuus edellä. Kuitenkin samaa mieltä AP:n kanssa, eli on kieltämättä Tukholman keskustassa Helsingin keskustaan nähden enemmän kauniimpia ja huolitellumman näköisiä naisia. Hiukset, meikki, vaatteet jne viimeisen päälle. On toki Helsingissäkin, mutta ei yhtä paljon. Varmasti tosin jos Tukholman keskustan ulkopuolelle lähtee, 

Sama havainto muuten miesten suhteen. Tukholman (keskustassa) on paremman ja siistimmän näköisiä miehiä vrt Helsingin keskusta. Lähiöissä tilanne varmaan tasaisempi Suomeen nähden.

Ihan mielelläni kyllä katselen ja arvostan ihmisiä sukupuolesta riippumatta, jotka jaksavat laittautua. Itse olen niin mukavuudenhaluinen, että en viitsi. 😀

Vierailija
9/53 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, on kyllä Helsingisskin keskustassa todella kauniita naisia normaalissa aurinkoisessa iltapäivässä todella paljon liikenteessä.

Vierailija
10/53 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailmassa on paljon kauniita naisia. Suomalaiset on feministisyydessään mahdottomia.

Vierailija
11/53 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Me ollaan niitä naisia, jotka tuli sillä laivalla Tukholmaan. Kun laiva taas lähtee, ei siellä ole enää kauniita naisia.

Vierailija
12/53 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniimpia kuin suomalaiset miehet. 

Vierailija
13/53 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti useimmilla hottiksilla siellä on jotenkin äärimmäisen epäeroottinen 'aura'. Ehkä he puhkeavat kukkaan kun sitten kun haluttu mr right tulee vastaan.

Vähän sama fiba, kun ihminen kävelee naama norsunvärkillä ja osuu yhtäkkiä johonkin, josta on pakko saada someselfie: sekunniksi syttyy lämmin hymy silmiin ja kasvoihin. Sitten tuo ihminen on poissa ja norsunaama jatkaa puskemista eteenpäin katse tyhjänä.

Vierailija
14/53 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet juonut naiset kauniimmiksi.

Vierailija
15/53 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh näitä Pietarin aloituksia. 

Vierailija
16/53 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saa Östermalmilla katsettani irti tyylikkäistä ruotsalaisista miehistä. Rennon tyylikästä pukeutumista, yhteensointuvia värejä, kauniisti leikatut hiukset, ei mitään junttisiiliä vaan kiharoita.

Näkee että ruotsalaiset ovat vauraita. Ruotsissa jopa demarit osaavat sijoittaa ja kannustavat siihen.

Vierailija
17/53 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on hyvä. Kyllä ihmisiä on kiva katsella. En halua arvioida ketään ilkeästi, mutta tuumaan vaan itsekseni että "olipa kauniit kasvot" tai "hieno takki/mageet kengät", "aurinkoinen hymy".

Vierailija
18/53 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan pitkät ja tyylikkäät ruotsalaiset ihan eri maata kuin lyhyenlännät suomijuntit. Pätee molempiin sukupuoliin.

Vierailija
19/53 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon itse vähän homssuinen nainen, vaatteet tyyliin lenkkarit, salitrikoot, huppari, kuoritakki, hiukset ponnarilla, vähän cc-voidetta ja ripsaria korkeintaan, eli myönnän, etten jaksa panostaa niin ulkonäköön vaan menen mukavuus edellä. Kuitenkin samaa mieltä AP:n kanssa, eli on kieltämättä Tukholman keskustassa Helsingin keskustaan nähden enemmän kauniimpia ja huolitellumman näköisiä naisia. Hiukset, meikki, vaatteet jne viimeisen päälle. On toki Helsingissäkin, mutta ei yhtä paljon. Varmasti tosin jos Tukholman keskustan ulkopuolelle lähtee, 

Sama havainto muuten miesten suhteen. Tukholman (keskustassa) on paremman ja siistimmän näköisiä miehiä vrt Helsingin keskusta. Lähiöissä tilanne varmaan tasaisempi Suomeen nähden.

Ihan mielelläni kyllä katselen ja arvostan ihmisiä sukupuolesta riippumatta, jotka jaksavat laittautua. Itse olen niin mukavuudenhaluinen, että en viitsi. 😀

Aika pienillä keinoilla tuosta kuvailemastasi tyylistä saa rennontyylikkään. 

Hanki hyvät aurinkolasit ja sijoita pitempiin päällystakkeihin. 

Lenkkarit ja poninhäntä on ok. Toki nekin voivat olla tyylikkäät.  Yksiväriset nahkalenkkarit tai harkitusti värikkäät. 

Hiuksista kaikki räikeät hiusvärit pois ja vähän tupeerausta ennenkuin laittaa ponnarille.

Ei siihen niin paljoa vaivannäköä vaadita. 

Vierailija
20/53 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukholmassa harva tyttö uskaltaa olla enää luonnollisen näköinen. Valkaistuja hiuskuontaloita ja pakkelinaamaisia botox muotinukkeja kävelee tasaisena virtana kaupungilla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä