Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hintaa voisi pyytää barbin mekoista kirppiksellä? Itse ommeltuja, käyttämättömiä.

Vierailija
22.08.2010 |

Mihin hintaan mahtaisivat mennä kaupaksi? Ihan eurolla ei viitsi myydä, kun työtä kuitenkin vaativat. Sellaisia kauniista juhlavista kankaista siististi ommeltuja barbien mekkoja, tarranauhakiinnitykset. Ei mitään puhvihihoja tai muita vaikeita piperryksiä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siitä esim -50%

itse voisin ehkä ostaa 4e/kpl

Vierailija
2/7 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vrt paljonko vastaavat maksaa kaupassa ja siitä esim -50%

itse voisin ehkä ostaa 4e/kpl

Itse arvostan enemmän suomalaista käsityötä kuin Kiinassa epäeettisesti ja epäekologisesti halpatyövoimalla valmistettuja vaatteita. Maksaisin siis enemmän itse tehdystä kuin kaupan tusinatuotteesta. Toki hinnoittelussa kannattaa muistaa kohtuus, muuten ei mene kirpparilla kaupaksi. Käsityömessuilla voisi mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsetkin jotenkin tuntuu arvostavan enemmän niitä "oikeita" kaupassa myytäviä barbin vaatteita...

Jotain 4-5 euron hintaa olen itse ajatellut, täytyy nyt testata, miten kauan yhden mekon ompeluun lopulta menee aikaa nyt kun olen mielestäni kehittänyt kauniin JA helposti ommeltavan mallin...

Vierailija
4/7 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myy tuollaisia, hinta muistaakseni juurikin 4-5e, ja jos lisätilpehöörit päälle, niin jotain 7e. Mutta en mene vannomaan että nämä hinnat ovat tältä vuodelta.

Vierailija
5/7 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli äskettäin kirppiksellä. Siistejä, hyviä, taidolla tehtyjä. Silti väki valitti, että kalliita.

Vierailija
6/7 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiks kirppiksillä oo tarkotus myydä käytettyjä tavaroita?

Vierailija
7/7 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne kaupan uusia ole kuitenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä