Mitä hintaa voisi pyytää barbin mekoista kirppiksellä? Itse ommeltuja, käyttämättömiä.
Mihin hintaan mahtaisivat mennä kaupaksi? Ihan eurolla ei viitsi myydä, kun työtä kuitenkin vaativat. Sellaisia kauniista juhlavista kankaista siististi ommeltuja barbien mekkoja, tarranauhakiinnitykset. Ei mitään puhvihihoja tai muita vaikeita piperryksiä.
Kommentit (7)
vrt paljonko vastaavat maksaa kaupassa ja siitä esim -50%
itse voisin ehkä ostaa 4e/kpl
Itse arvostan enemmän suomalaista käsityötä kuin Kiinassa epäeettisesti ja epäekologisesti halpatyövoimalla valmistettuja vaatteita. Maksaisin siis enemmän itse tehdystä kuin kaupan tusinatuotteesta. Toki hinnoittelussa kannattaa muistaa kohtuus, muuten ei mene kirpparilla kaupaksi. Käsityömessuilla voisi mennä.
Lapsetkin jotenkin tuntuu arvostavan enemmän niitä "oikeita" kaupassa myytäviä barbin vaatteita...
Jotain 4-5 euron hintaa olen itse ajatellut, täytyy nyt testata, miten kauan yhden mekon ompeluun lopulta menee aikaa nyt kun olen mielestäni kehittänyt kauniin JA helposti ommeltavan mallin...
myy tuollaisia, hinta muistaakseni juurikin 4-5e, ja jos lisätilpehöörit päälle, niin jotain 7e. Mutta en mene vannomaan että nämä hinnat ovat tältä vuodelta.
oli äskettäin kirppiksellä. Siistejä, hyviä, taidolla tehtyjä. Silti väki valitti, että kalliita.
eiks kirppiksillä oo tarkotus myydä käytettyjä tavaroita?
ja siitä esim -50%
itse voisin ehkä ostaa 4e/kpl