Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tietsikka-apua !!!!!!!!!!!!!!! (liittyy skypeen)

Vierailija
30.08.2010 |

Asensin Skypen koneelle ja nyt kaikki numerosarjat muutetaan puhelinnumeroksi

eli eteen tule suomen lippu ja "call this number"-painike

Miten hitossa tuon ominaisuuden saa pois ???????

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut sama ongelma Firefoxissa. Kiitos Borgån, löysin työkaluista Skype Extension for Firefox -kohdan, klikkasin sitä ja poistin esiin tulleesta ruudusta rastin numeroiden korostuksen kohdalta.

2/5 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla ihan uusi täällä?

Palstalla kysytään usein internettiin liittyviä asioita. Vähänkin enemmän täällä olleet tietävät jo että aina kun kysytään, kannattaa myös antaa vihjeitä ympäristöstä, jota ongelma koskee. Nyt esim. on aivan olennaista kertoa, mitä selainta käytät.

Yleisesti: Poista selaimestasi Skype-lisäosa joka muuttelee näkemiään puhelinnumeroita Skype-linkeiksi.

-Borggis-täti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kone muuttelee näkemiään LUKUSARJOJA puhelinnumeroiksi. esim tällä palstalla olevat vastatut/luetut viestimäärät kone muuttaa "puhelinnumeroiksi"

Skypen asetuksissa ei ole, enkä löydä IE asetuksista1

4/5 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkalut valikossa kohta "Skype add-on for Internet Explorer" sitä kun klikkaa tulee esiin ruutu "Poista Skype add-on for Internet Explorer" sitä kun klikkaa niin ohjelma (ja ongelma) poistuu.

Vierailija
5/5 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla oli aikaisemmin vanhempi versio IE:sta ja siitä löysin tuon kohdan ja sain linkin poistetua. Mutta uudessa versiossa sietä ei ole ja olen etsinyt JOKA KOHDAN työkalupalkista