Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsistista eroaminen, kokemuksia?

Vierailija
15.03.2024 |

Miten ero hoitunut ja mitä odotettavissa?

On kykenevä väkivaltaan kaikissa sen muodoissa ja loistava manipuloimaan kaikkia mahdollisia tahoja tekeytyen itse suorastaan uhriksi. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein kepeämmin onnistuu, jos narsisti uskoo itse eroavansa.

Vierailija
2/12 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ja miten tämä tapahtuu jos eroaminen on hälle ehdoton ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varustaudu pahimpaan. Vainoamista, seuraamista, netissä haukkumista. Koeta tehdä irtiotto hitaasti. Pidä yllä 'ystävällisiä välejä' 1-2 vuotta, vähennä yhteydenpitoa pikkuhiljaa.

Ennakoi. Kirjaa kaikki, pienetkin narsistin tekemät vääryydet, säästä viestit ja sähköpostit, videoi ja kuvaa jos vainoaa. Muuta tietosi salaiseksi, älä vastaa tuntemattomiin numeroihin.

Älä kuuntele omaa sisästä ääntäsi, joka vähättelee, tai uskottelee, että nyt se loppui.

Vierailija
4/12 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemalla täysin hyödytön narsistille. Hän hakee kyllä tilalle hyödyllisen idiootin, joka muutaman vuoden päästä miettii miten päästä narsistista eroon.

Vierailija
5/12 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuin itse ex-aviomieheni kanssa siten, että erottiin, kun hän seurusteli toisen naisen kanssa. Narsistina ex-mies oli hyvin pollea siitä, että hänen naisystävänsä oli häntä huomattavasti nuorempi. Tajusin, että nyt on minun mahdollisuuteni päästä eroon hänestä. Kuten edellä todettiin, narsisti uskoi ilmeisesti eroavansa omasta aloitteestaan, ja siksi koko prosessi sujui helpommin kuin olin ajatellutkaan. Kyllä hän silti heitteli kapuloita rattaisiin, mutta olen tyytyväinen siihen, että ero on nyt takanapäin.

Vierailija
6/12 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pitää hankkia narskulle nuori daami myydä omaisuus ja lähteä lasten kanssa ulkomaille. Helppo nakki. 

Vierailija
7/12 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/12 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappouhkauksia, vainoamista, lähestymiskielto. Lopulta hiljeni. 

Vierailija
9/12 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ala uskovaiseksi. Hanki raamattu ja ala paasaamaan Jumalansanaa. Rukoile pitkin päivää ja vaadi häntä rukoilemaan kanssasi. Eiköhän liukene. 

Vierailija
10/12 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus: ero oli mahdotonta ensimmäiset 2 vuotta. Vaikka monta kertaa yritin. Ex näissä tilanteissa ei päästänyt minua lähtemään asunnolta KOULUUN. Minun oli peruttava ero, jotta sain lähteä omasta kodistani pois. Kerran hän myös itki vuolaasti anellen minua takaisin. 

Alkuun hän oli maailman ihanin, osti lahjoja, suorastaan palvoi. Sitten kaikki muuttui. Alkoi pettäminen, valehtelu, varastelu, nälviminen, haukkuminen, henkinen ja taloudellinen väkivalta. Hän ei tuntenut mitään katumusta pettämisestään. Hän petti, mutta epäili minua. Tästä alkoi seuraaminen. Hän saattoi seurata minua jos lähdin kaupungille asioille. Hän varmisti , että menen varmasti sellaiseen bussiin, joka vie sinne minne olen kertonut meneväni. 

Aloin voida todella huonosti, ero oli edelleen mahdotonta. Hain huomiota muilta miehiltä ja muutaman kerran päädyin sänkyyn muiden kanssa. Hain turvaa muista. Sitten alkoi kaikkein sairain jakso: mies alkoi rajoittaa jo omaa elämääni. Hän nukkui päivät ja valvoi yöt. En olisi saanut aamulla laittaa valoja yms vaikka olin työssäkäyvä ihminen. Sitten alkoi rajoittaa minun yhteydenpitoa ystäviini. En saanut viettää uutta vuotta ystävieni kanssa. Tässä kohtaa aloin tekemään mielessäni hiljaista eroa. Aloin hoitaa kaiken salaa siinä kohtaa kun huomasin, että hän varastaa rahojani. Yhtenä päivänä en vain palannut enää kotiin. Otin välttämättömät tavarat mukaani ja häivyin. Hankin uuden asunnon. Ilmoitin, että irtisanon yhteisen  asunnon omalta osaltani. Kerran erehdyin hakemaan yksin tavaroita kun hän oli paikalla. En meinannut päästä pois asunnolta. Muutossa minulla oli kaksi veljeäni mukana, eipähän uskaltanut tehdä mitään. 

Kaikki oli siis lopulta tehtävä omassa päässään. Kyllä hän yritti soitella läpi ystäviäni ja vanhempiani, mutta onneksi en enää langennut hänen ansaan. Vielä eronkin jälkeen hän seurasi minua välillä. Vaihdoin kaikki salaiseksi. Koko eroprosessi vei yli 2 vuotta. 

Vierailija
11/12 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti ei kestä sitä, että hänet jätetään. Hän lupaa muuttua ja keksii keinot kuinka eron voi välttää. Kun ei mene niin kuin hän haluaa, voi alkaa vaaralliseksi 

Vierailija
12/12 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni jäi traumat tällaisen suhteen jälkeen. Terapian aloitin, kun erosta oli jo 5 vuotta. Edelleen vaivasi kaikki ne muistot 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän