Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

löytyisikö vinkkejä, etten räjähdä juhannuksena anopille?

Vierailija
24.06.2010 |

olen käyttänyt taktiikkaa, että välttelen mahdollisimman paljon. yritän antaa ilkeiden kommenttien mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, mutta jossain vaiheessa tulee raja vastaan.

onko jotain vinkkejä, miten näistä tilanteista ei vetäisi kiekkiä. sen olen oppinut, etten miehelle marmata, minkäs hän hullulle äidileen voi.

ja anoppia ei voi jättää poiskaa kuvioista, ei koske pelkästään juhannust, vaan kaikkea yhdessä oloa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet koko juhannuksen iloisessa hiprakassa, jolloin velatkin tuntuu saatavilta

Vierailija
2/8 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummasti helpompaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ihmiset kyllästyy jossain vaiheessa kun ne luulee, ettei toinen edes tajua piikkejä. Yritä jaksaa =)

Vierailija
4/8 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitänee kertoa strategia miehelle etukäteen, ettei luule että musta tulee parin sidukan jälkeen tyhmä kuin saapas.

Vierailija
5/8 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerta riitti ;)

Mutta taas mies ja lapset menivät sinne mökille, etten mitenkään siis riistä lapsilta isoäitiään.

Vierailija
6/8 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnistuu kun et mene koko eukon kanssa samaan paikkaan..voitte viettää kotijussin ja mies voi sitten lasten kanssa kyläillä siellä muuloin,ei siellä ole pakko kaikkia juhannuksia ola.Meilläkin mies kyläilee pää-asiassa lapsen kanssa anopilla..ja lapsi on siellä yksin yökylässä=)

Vierailija
7/8 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin katsot vaan pikkaisen liian pitkään, ja sitten hymyilet sellaista puoliksi vinoa hymyä - etkä sano mitään.

Vierailija
8/8 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset mökkeilevät anopin seurassa ja minä vietän omaa aikaa tissutellen viiniä ja lukien hyviä kirjoja.