Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin elämäsi on ollut kaikkein tylsintä?

Vierailija
22.08.2010 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitini sairasti vakavaa sairautta, olin leskiyh ja lapsellani oli kamala uhma.

Koitin saada unohdusta tilanteeseen roikkumalla jollain nettipalstalla ja seuraamalla aivottomia sarjoja tv:stä.

onneksi ymmärsin sitten lähteä etsimään harrastuksen.

Vierailija
2/12 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on sattunut ja tapahtunut.

On ollut ilon ja surun hetkiä sellaisella vauhdilla, että ei ole tylsistymään päässyt.

Lapsena varmaan jotkut sadepäivät tuntuneet tylsiltä, mutta silloinkin on voinut ottaa AkuAnkka kansion käteen ja lukea sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen että pääsisin ruokatunnille ja ruokatunnin jälkeen laskin sekunteja että pääsisin kotiin.

Vierailija
4/12 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vauva-arki oli hirveän tylsää. Enpä ole sitä aikaa kaivannut.

Vierailija
5/12 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko poikkeus?

Vierailija
6/12 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin mietin, että voiko tylsyyteen oikeasti kuolla...

Vierailija
7/12 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää ylitöitä ja samalla päätin myös AMK:n opinnot. Olin jo tottunut ainaiseen kiireeseen. Vieläkin kaipaan jollain tavalla tuota aikaa.

Tylsää on myös silloin kun töissä ei ole mitään tekemistä. Päivät tuntuvat toooosi pitkiltä vaikka surffaisi netissäkin.

Vierailija
8/12 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän elämäni tylsintä aikaa.. Joo, olen hoitovapaalla. Olen elämässäni tottunut opiskelemaan, tekemään töitä ja harrastamaan samaan aikaan. Nyt mun elämä koostuu siivoamisesta ja ruoan laitosta, lapsen pyllyn pesusta ja miehen työasioiden kuuntelusta. No, onneksi iltaisin pääsee harrastamaan ja tapaamaan ystäviä. Odotan töihin paluuta oikein tosissani..:/

Vierailija
9/12 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko ajan maistissa, luulin tietty silloin et on mukavaa.

Vierailija
10/12 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut 2,5v kotona lasten kanssa ja mitta on todellakin täynnä tätä kotona pyörimistä. Onneksi pian pääsen töihin :)

Vierailija
11/12 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tästä on aikaa 20-vuotta. Mutta se oli niin tylsää ja turhauttavaa. Ihan sekopää työkaverit, semmoiset viittä vailla eläkkeellä ja oistaneet koko elämänsä E-liikkeelle ja siitä sitä kuunneltiin juttuja päivät pitkät jos oltiin yhtäaikaa työssä.

Kotona taas lasten kanssa ollessa ei ole ollut tylsää, vaan mukavan leppoisaa ja rauhallista. Oma työni akuuttisairaanhoitajana on taas niin kiireinen ja kuormittava ettei siellä ainakaan tylsää ole. Nyt olen kotona, juoniori syntyy millä hetkellä hyvänsä ja on ihana keskittyä lapsiin ja kotiin. Olen suoraan sanoen todella onnellinen :)

Vierailija
12/12 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

upup

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi