Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettääkö sinua koskaan kauppaostoksesi?

Vierailija
21.08.2010 |

ajatteletko koskaan mitä kaupan kassa mahtaa ajatella ostoksistasi? tai jätätkö joskus ostamatta kaupasta jotain, jos näet että joku tuttusi on kaupassa lähettyvillä samaan aikaan?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielessäni päivittelin asiakkaitten ostoksia... ainoo huvi nääs siinä työssä :)

ihteäni on hävettäny ostaa hubbabubbaa ITELLENI, aikuiselle akalle :D

Vierailija
2/41 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta perjantaina olin lasten kanssa kaupassa ja ostin 2 päkkiä lonkeroa, niin kyllä huomasin miten ihmiset tuijotti. En tiedä häpesinkö, mutta tunsin oloni epämukavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä ostoyhdistelmä.

Vierailija
4/41 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatteletko koskaan mitä kaupan kassa mahtaa ajatella ostoksistasi? tai jätätkö joskus ostamatta kaupasta jotain, jos näet että joku tuttusi on kaupassa lähettyvillä samaan aikaan?

juttuja täällä... lol

Ei todellakaan hävetä.

Vierailija
5/41 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en.

Vierailija
6/41 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en silti koskaan jätä mitään ostamatta sen takia vaikka ketä olisi kaupassa yhtä aikaa :D

Vierailija
7/41 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi ostin kaikenlaista terveellistä ja epäterveellistäkin ruokaa, kortsuja, tamponeja ja jopa tupakkaa ja alkoholittoman siiderin

Vierailija
8/41 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtään hedelmiä tai vihanneksia kärryissä.

Vierailija
9/41 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei osta kaupasta kondomeja, liukkaria eikä terveyssiteitä. Vauvan vaippojakin oli aluksi vastahankainen ostamaan, jotenkin muka noloa... Onneks se meni ohi :P

Vierailija
10/41 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyliin herkkuja ja nopeaa ja rasvaista valmisruokaa. Tekisi melkein mieli selitellä että kotona on kyllä hedelmiä yms.

Vierailija
11/41 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kaupan kassa enkä juuri mitään ajattele ihmisten ostoksista (paitsi joskus jostain karseesta kortsunostajasta että luuleeko toi joskus pillua saavansa). Ei sitä myyjää kiinnosta ne ostokset, ne on sille rutiinia, tuskin se edes rekisteröi mieleensä niitä.

Sitä paitsi tavallisista kaupoista ei kyllä saa mitään niin hävettävää ostettuakaan, ettenkö kehtaisi ostaa vaikka olisi äiti vieressä.

Vierailija
12/41 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kärryt olivat jo muutenkin pullollaan herkkuja. Menin kaupan vanhimman kassatädin kassalle... se ei todnäk ajattele mitään ;)

Vierailija
13/41 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kärry täysi eineksiä ja herkkuja. Tulee sellainen olo, että kassalla pitää selitellä, että kyllä meillä yleensä syödään terveellistä kotiruokaa :).

Vierailija
14/41 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joskus jopa havahdun kun asiakas alkaa jotain small talkia heittämään niistä ostoksistaan tyyliin ostin sit iltapalaa (esim. kaljaa ja hk:n sinistä), että että enhän mä edes huomannut mitä se osti. Eli siis siihen juttuun on vaikea lähteä mukaan kun ei ole edes huomannut mitään ihmeellistä niissä ostoksissa.

Vierailija
15/41 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran hävetti ja pahasti.

Olin aivan loppusuoralla raskaana, mielettömän iso maha ja vaapuin kuin ankkaemo.

Molemmissa käsissä mäyräkoirat ja kassalta vielä tupakka-automaatista otin NELJÄ tupakka-askia.

Joo, olin menossa serkkuni luo ja hän pyysi minua tuomaan kaupasta edellämainitut ostokset kun hän ei itse ehtinyt kauppaan ylitöihin jäämisen vuoksi... ja oli tiedossa "poikien saunailta".

Vierailija
16/41 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ostavat lohtumässyä, actimelleja, ym. hiilaripaskaa vaikka "vararavintoa" on kertynyt reilusti. Omatpa on ongelmansa.

Vierailija
17/41 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei kassan takia, kun en osaa ajatella että he edes rekisteröivät mitä viivakoodia hakkaavat seitsemättä tuntia.. mutta kanssaostajien takia nolostelen usein ja tosiaan pelkään tuttuja. Olen tosi läski ja hävettää ne herkut, joita lahtaan kotiin.. Taatusti ihmiset katsoo, että tsiisus mitä tuo läski ostaa.. katsoisin itsekin.. Viimeksi kassajonoon tuli vanha tuttu taakse ja olin punainen ja änkkänä kun nolotti niin paljon jätskit ja sipsit ja muu mässy. Tuttu osti maitoa, ruisleipää ja jotain leikkelettä. Great.

Vierailija
18/41 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nuorena hävetti ostaa vessapaperia. :D

Vierailija
19/41 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei kassan takia, kun en osaa ajatella että he edes rekisteröivät mitä viivakoodia hakkaavat seitsemättä tuntia.. mutta kanssaostajien takia nolostelen usein ja tosiaan pelkään tuttuja. Olen tosi läski ja hävettää ne herkut, joita lahtaan kotiin.. Taatusti ihmiset katsoo, että tsiisus mitä tuo läski ostaa.. katsoisin itsekin.. Viimeksi kassajonoon tuli vanha tuttu taakse ja olin punainen ja änkkänä kun nolotti niin paljon jätskit ja sipsit ja muu mässy. Tuttu osti maitoa, ruisleipää ja jotain leikkelettä. Great.

Vierailija
20/41 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kärry täysi eineksiä ja herkkuja. Tulee sellainen olo, että kassalla pitää selitellä, että kyllä meillä yleensä syödään terveellistä kotiruokaa :).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän