Jokohan uskaltaa pistää sandaalit, sortsit ja kesämekot varastoon
Kommentit (9)
Aika kylmää luvattu eteläänkin. Päivällä +20... -17 asteen tuntumassa. Sortsit alkaa olla jo liian kylmät, samoin sandaalit. Aamuisin on todella kalseaa jo. Pitkät housut ja t-paita on sopiva nyt aikka olisi "lämminkin" päivä ja lenkkarit jalkaa. Sandaaleilla tulee kylmä aamusta.
pikkuinen toppi päälläään... hrr... Meidän lapsilla pitkähihaiset ja pitkät housut ja mietin että tartteis ehkä olla takkikin. Näin klo: 14 iltapäivällä.
varmaan ensimmäisiin pakkasiin saakka.
Tuntuuko teistä että kesä ei ole menetetty jos pitää kesävaatteita päällä ties miten kylmällä ilmalla vai mistä johtuu? Yhdistätte kesävaatteet kesään ja tavallaan luovutte kesästä jos vetäisette jotain syksyisempää päälle?
Todella kurjaa. Miksei voi pukeutua sään mukaan?
vielä syyskuussa oli helteitä.
Viime vuonnakin ainakin 11. päivä vielä ukkosti, joten lämmintä sitä ennenkin varmaan oli.
aamulla kun on kylmä (n.10 astetta) kouluun laitetaan pidemmät shortsit, t-paita ja huppari. hyvin on toiminut, ei tule iltapäivällä liian kova hiki, kun voi ottaa hupparin pois
En mä tiedä aatteleeko noi lapset asiaa niin filosofisesti, sen vaan tiedän, että hiki päässä ne tuolla ulkona aina touhuaa.
Mä oon niin humanisti, että luotan niiden omaan järkeen, että panevat lisää vaatetta jos tulee kylmä.
hupparin / villatakin kanssa ja sandaalit käypä yhdistelmä päiväsaikaan, kun on vielä reilu 20 astetta. Shortseja en nyt käytä muutenkaan.
Musta ilmavat kengät on mukavat ja kuljen niillä mielihyvin vielä pitkään.
Ja mistäs tiedätte, vaikka pukkaisi kuinka lämmintä vielä. Monesti on elokuun lopussa ja syyskuun alussa ollut hyvinkin lämmin.
+20 astetta joka päivä.