G: Asia, josta olet tuntenut viimeksi kateutta?
Kommentit (21)
Ja oikeesti: hieno hommahan se on ja suotakoon heille.
Mauritiukselle, kuvia heidän kotipihaltaan/rannastaan juuri katselin.
siitä kun toisella on vakipaikka ja minä sijainen
selostusta jostain tv-ohjelmasta, jossa kerrottiin ihmisestä, joka elää suurinpiirtein täydellistä elämää Barcelonassa - maailman ihanimmassa kaupungissa. Se kadehdutti.
Muuten olen harvoin kateellinen - ilman jeesustelua.
Se on kumma että vaikka kuinka hyvin olis asiat, niin aina on löytyy jotain mihin ei ole elämässään tyytyväinen... Ja ihan niin kuin se toisten menestyminen olisi omasta menestymisestä pois.
olen niin usein niin monelle kateellinen asiasta kuin asiasta, joten en osaa yksitellä tähän mitään :(
kun oltiin ystävien kanssa mökillä tuli vertailtua omaa ja ystävättäreni vatsan seutua ja todettua, että omalle "pömpälle" voisi tehdä jotain..... (Nainen siis minäkin). Turhamaista tiedän......
Luonne on aivan täydellinen: on iloinen, herkkä, huumorintajuinen, fiksu jne. Juuri sellainen kuin minä haluaisin olla. Ulkonäkökin on täydellinen: vartalo on hoikka, mutta kurvikas, kasvot todella kauniit ja hiukset paksut ja kiharat. Olen niin kateellinen että minun on vaikea suhtautua häneen vaikka hän on minulle aina tosi mukava ja ilman kateuttani meistä voisi tulla hyvät kaverit.
tunsin kateutta miesystävääni kohtaan kun tiedän hänen voivan nukkua hyvin koko yön ja itse saan valvoa taas kerran vauvaamme hoitaen ja herätä monta kertaa yössä. Eikä onnistu päivällä nukkuminenkaan kun vanhempil lapsi pitää hereillä. Tuli puheeksi tänään tuo asia kun miehen oli tarkoitus ottaa vauva yökylään luokseen jotta saisin nukuttua ja tehtyä jotain kahden kesken esikoiseni kanssa, mutta mies ei ottanutkaan vauvaa "kun on niin väsynyt." Joo mä en tietenkään oo kun oon valvonut 9kk joka ikinen yö ja sitäkin ennen lhes 3v :D No mutta itse oon lapseni tehnyt ja tietty heidät hoidankin.
Omaan äitiini minulla on niin haavoittuneet välit koko elämäni jatkuneen mitätöinnin ja hyväksikäytön takia, että tunnen kummallisen piston, kun näen joillakin ikäisilläni naisilla olevan lämmin suhde omaan äitinsä kanssa. Hyökyaallon kokoinen kateus iskee. Oliko jeesustelua?
niitä on tosi paljon.. viimeksi taisin olla kateellinen 15v nuoremmalle tutulle joka opiskelee.Hän saa "ilmaiseksi" asua hienossa ja upeasssa sisustetussa kämpässä kun äiti maksaa vuokrat ja kaikki laskut,hänen ei tarvitse kuin tehdä puhelinsoitto äitilleen niin äiti laittaa tilille rahaa merkkivaatteisiin (Prada,D&G yms)...huoah!
Yksi kaverini on niin pirun hyväkroppainen,hoikka ja sopivasti rintava.Kävelee kuin gaselli pitkine upeine säärineen ja pyllykin on täydellinen....pitäisi kai mennä salille että saisin itsekin uumani yhtä upeaksi vaikka nytkin olen 48kg BMI 18.
Olen kateellinen tutuilleni koska ovat saaneet kaiken niin "helposti",ei ole tarvinnut kuin syntyä rikkaaseen perheeseen niin kaikki mitä ovat ikinä haaveilleetkiin niin ovat toteutuneet vanhempien avustuksella ilman sen kummempaa raatamista.Välillä vaan tuntuu että elämäni on yhtä räpiköintiä ja vaikka kuinka parhaani yritän niin en saavuta sitä mistä unelmoin,lähempänä tietenkin olen mutta pelottaa että mikä seuraavaksi menee pieleen...tämä taisi olla jatkoa ensimmäiseen.
Olen hirveä ihminen kun tunnen kateutta,en voi sietää sitä itsessäni...pidän oikeasti mainitsemistani ihmisistä todella paljon mutta en ymmärrä miksi koen näitä tunteita jos oikein alan asiaa miettimään.Olen kakka!
ulospäinsuuntautuneisuus. Itselle vaikkapa voileivän tekeminen tuntuu välillä ponnistukselta
En sitä kellekään näytä tai kerro, mutta olen kateellinen monenkin ihmisen hoikkuudesta ja varakkuudesta ja ihanan siisteistä, tilavista kodeista. Eniten kuitenkin kade kalvaa (ja mielestäni oikeutetusti) siitä, että työpaikalla moni mies saa vähemmillä ponnistuksilla parempaa palkkaa kuin minä, vastaavista töistä siis. Eläköön henk.koht. lisät, joiden myöntämisperiaatteet eivät ole julkisia :#
Omaan äitiini minulla on niin haavoittuneet välit koko elämäni jatkuneen mitätöinnin ja hyväksikäytön takia, että tunnen kummallisen piston, kun näen joillakin ikäisilläni naisilla olevan lämmin suhde omaan äitinsä kanssa. Hyökyaallon kokoinen kateus iskee. Oliko jeesustelua?
Näin kaupassa raskaanaolevan naisen ostamassa vauvanvaatteita, ja tunsin kateuden vihlaisun. Se on ihan älytöntä, koska tiedän, etten halua enempää lapsia. Tuli vaan sellainen olo, että noilla on vielä ne ihanat ajat edessä.
Uusi melkein täysin ja täytyy sanoa että se on hieno! Kieltämättä tunsin kateutta kun palattiin pitkältä kesälomareissulta ja näin sen pihan valmiina.
eläkkeelle vajaan vuoden kuluttua.
Itsellä vielä on ainakin 35 tehokasta työaikaa jäljellä...