Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa raskautta olette pakanneet sairaalakassin?

Vierailija
29.08.2010 |

Mulla on nyt rv 38 enkä ole vieläkään saanut aikaiseksi.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkosesta jotain pakkasin rv 38, ja napsin viimeisiä kamoja mukaan vielä lähtiessäni laitokselle 39+4 :D

Vierailija
2/19 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kassit oli valmiina rv41 kun lähdin käynnistykseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna menen ostamaan vaunut ja turvakaukalon.

Nyt rv 8+4

Vierailija
4/19 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

supistusten lomassa.

Vierailija
5/19 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heitin kamoja kasaan kun lähdettiin sairaalaan. Kakkosesta piti pakata kun menin ä-polille käymään, sillä minulla oli alkava raskausmyrkytys, joten käskettiin varautua siihen, että otetaan sisälle sairaalaan käynnistystä varten. Ja niinhän siinä sitten kävikin.

Vierailija
6/19 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoivat, keskimmäisen kohdalla sektiota edeltävänä iltana ja viimeisen kohdalla en ehtinyt pakata, mies toi välttämättömät seuraavana päivänä.

Vierailija
7/19 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei taida olla esikoinen masussa?

Olen siis hiukan keskimääräisestä aikataulusta myöhässä. Ehkä tässä täytyy alkaa aloitella vähitellen.

Kiitos vastauksista.

ap

Vierailija
8/19 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelin supistusten kanssa aamuun kotona, sitten rauhassa pakkasin kassin ja lähdin sairaalaan kun äitipoli oli auennut (muka tarkistus käynnille, olinkin 9cm auki ja suoraan saliin ;)).

Nyt odotan meidän toista lasta, enkä kyllä todellakaan ole ajatellut pakata mitään kassia valmiiksi. Jos niin hätä tulee etten ennätä muutamia vaatteita, kirjaa ja lompakkoa pakata mukaan, silloin en niitä kyllä ensimmäisinä sairaalassaolo tunteina / päivinä tule tarvitsemaankaan...

Vierailija
9/19 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menossa rv 39+4, mutta tiedän että kassia ei pariin viikkoon tarvita.

Vierailija
10/19 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vk 35 oli poliklinikkakäynti korkean verenpaineen vuoksi ja siltä reissulta palattiin vasta parin viikon päästä vauvan kera. En ollut pakannut kassia ja harmitti soitella miehelle jokaisesta pikkuasiasta. Onneksi olin tehnyt etukäteen muistilistan eli sain kaiken tarvittavan kuitenkin aika pienellä vaivalla. Ensi kerralla pakkaan kassin aiemmin ja hoidan muutkin valmiiksi jo viimeistään viikolla 34.

Vierailija
11/19 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi synnytys, eli siinä tiukkojen supistusten välissä pakkailin tärkeimmät ja mies toi loput kotona käytyään.

Suunnittelin etukäteen ottavani mukaan minikylmälaukun ja kylmää limua tms, mutta se jäi...!!!

Vierailija
12/19 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 9.50 oli neito maailmassa, joten itse en enää uskalla jättää pakkailua supistusten väliin. Sairaalaan on kuitenkin matkaa 40 km.

t: 11

Vierailija
13/19 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin vielä kotiin nukkumaan ja iltapäivästä pakkasin kassin mukaan. 18 tuntia annettiin aikaa vesien menosta, sen jälkeen pitää saada se tippa kiinni. RV 38+1 oli menossa silloin.

Vierailija
14/19 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaiheessa (eka), kun supistukset tuli n. 5 min välein ja piti ruveta vääntäytymään sairaala kohti. Eipä se nyt mikään iso homma ollut.

Vierailija
15/19 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahdella ekalla kerralla ja varmaan samoin nytkin. Tarvitsen kuitenkin loppuun saakka hammasharjaa, hiusharjaa, neuvolakorttia, rahapusssia ja puhelintakin. Eihän niitä nyt voi viikkotolkulla aikaisemmin pakata! Ja mies ottaa vauvalle vaatteita sitten sään mukaan, kun tulee hakemaan synnäriltä. Mitä te oikein sinne kassiin pakkaatte?

Rv 35 menossa

Vierailija
16/19 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat lapset ovat syntyneet viiden tunnin kuluttua tuosta :)

Vierailija
17/19 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nyt tarkkaan muista, mutta tais olla ennen laskettua aikaa. eikä sinänsä ollut liiiiiian aikaisain, oli vain liikaa tavaraa XD

Vierailija
18/19 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sairaalaan lähdettiin, kyseessä esikoinen

Vierailija
19/19 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rv 39. Miehen pain ostulksesta, itse olin sitä mieltä että mies voi sen pakata lähtiessä jos en itse sitten pysty, mutta sitä jännittää niin paljon että tein tuon nyt hänen mielenrauhan vuoksi. Esikoista odotetaan. ja jätin lapun mitä sinne pitää vielä lisätä lähtiessä( neuvolakortti yms. viimehetken kamat.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme