Lue keskustelun säännöt.
Erosimme miehen kanssa ihan hyvissä väleissä, miksi hän poisti minu FB-ystävistään?
Kommentit (4)
On kuitenkin luonnollista, että elämä jatkuu ja uusia ihmissuhteita tulee. Vaikka kuinka sovussa erotaan niin kyllä se satuttaa kun etusivu julistaa uutta parisuhdetta. Tai sitten hän ei halua satuttaa itseään jos/kun sinä jatkat elämää.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
että mun exä kyttää fb'ssä mun tekemisiä
Ystäviähän voi silti olla, kaikki asiat ei vaan kuulu ex:lle, nykyiselle ystävälle..