Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaana ja muuttunut aggressiiviseksi MUSTIKSEKSI??

Vierailija
21.08.2010 |

hoidan kahta isompaa lasta kotona, mies yrittäjä ja painaa pitkää päivää töissä. tekee töitä myös kotona, tai kodin yhteydessä olevassa rakennuksessa. tänään miehellä piti olla vapaapäivä mutta sitten tulikin asiakas. se sattui olemaan kaunis nainen ja mies jäi juttelemaan naisen auton viereen suht pitkäksi toviksi. kun mies tuli syömään, suutuin todella paljon ja mustasukkaisesti tivasin, mitä helvettiä se jutteli jonkun ämmän kanssa niin kauan.

en normaalisti ole tällainen. pitäisikö hakea jotain apua? omaa aikaa ei ole ollut kuukausiin. en tiedä mistä tämä käytökseni johtuu. mies kohtelee sikäli minua hyvin, on vain aina töissä. minä olen nykyään miehelle ilkeä, mustasukkainen ja käyttäydyn aggressiivisesti (en lyö, mutta esim. kolistelen tavaroita kovaa, sähisen hampaiden välistä) ..

:(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en taida enää uskaltaa tulla raskaaksi kun mulla oli vähintäänkin tuollaista. Helpotti molemmissa raskauksissa pian synnytyksen jälkeen.

Vierailija
2/3 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut molemmissa raskauksissa ainoa ongelma, siis ei pahoinvointia yms ollenkaan.

Vain syyttä tulistumista ja mustasukkaisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin kun odotin kolmatta ja mies myös yrittäjä. Mies myös petti, mikä ei lisännyt luottamusta.

Nyt helpompaa kun lapset jo isompia.

Koita hillitä itsesi. Muuten miehes oikeesti hakee kivempaa seuraa!!!