Jos Bono olisi lähettänyt sinulle henk. koht. kutsun bändin takahuoneeseen, olisitko mennyt?
Kommentit (6)
sitä bändiä, ihan karseaa mökää ne niitten biisit. Joten en tosiaan olisi mennyt!
Olen naimisissa ja uskollinen miehelleni (tottakai), mutta toki olisin mennyt ja jutellut ja tutustunut!!! Aika mahtava tilaisuus!
Tarkoitan kahdenvälistä keskustelua naamatusten miehen kanssa, jossa mies ei pysty pitämään katsettaan silmissäsi vaan katse nauliutuu silmien sijaan rintoihisi.
Miten niin "tehnyt mitään pahaa"? - Jollakulla on vähän rock-kliseet ottanut ylivallan ajatuksissa: ihan niin kuin kaikkien bändien backstageilla paneskeltaisiin ja vedettäisiin kamaa. Itse olen ollut nuoruudessa usean bändin bäckkärillä, eikä siellä tosiaan tehdä muuta kuin jaetaan nimmareita ja otetaan valokuvia ja keskustellaan vähän...Jos jonkun bändin pojat haluaa paneskella, he raahaavat sitten jatkoille ja hotelleille tyttöjä.
U2:n bäckkärillehän on pääministerikin menossa. Siellä on, kuulkaa, ihan poliittinen mediatapahtuma käynnissä, ei todellakaan mitkään viinanhuuruiset orgiat.
ukko on ruma kun mikä ja musiikki täyttä paskaa
no kutsun olisi varmasti saanutkin, jos olisi sellainen henkilö joka pystyy vaikuttamaan siihen, että annettaisiin valtiona anteeksi kehitysmaiden lainat. valitettavasti suomessa vaan tämä asia mainittiin sivulauseessa ja uutisoinnissa keskityttiin siihen kuinka kiviniemi bailaa.
itsekkin kuulun one:iin :) ja olisin päässyt vapaaehtoisena edustamaan sitä konserttiin...