Ikuisuusgallup: Paljonko raskauskiloja? Mikä lähtö BMI? Kuinka nopeasti palauduit?
Mulla nyt rv 20 ja kiloja tähän mennessä 4. Lähtö BMI oli 22.
Haluan vain tiedustella uteliaisuuttani. Lisäksi voisitte mainita jos raskaudessa ollut esim. raskausdiabetes ja kuinka iso vauva sitten oli kun syntyi. Tai jos oli muita ongelmia, esim. paljon turvotusta tai raskausmyrkytys.
Kommentit (49)
esikoiselta
BMI 19, raskauskiloja 20 kg, palautui 8 kuukaudessa. Vauva 3,1 kg, määrättiin makoilemaan loppuraskaudessa.
kakkoselta
BMI 19, raskauskiloja 13 kg, palautui noin 1 kk, vauva 4,2 kg. Ei tarvinnut makoilla.
kun LÄSKIÄ jäi synnärille 14kg...
Nestettähän ei tosiaan raskaana ollessa kerry vaan kaikki on LÄSKIÄ... ääliö
Ei ole olemassa mitään raskauskiloja, vaan se on LÄSKIÄ!
ilman mitään dieettejä tai muita. Lapset tehty nuorena, ehkä se vaikutti.
Ei ole olemassa mitään raskauskiloja, vaan se on LÄSKIÄ!
läskiä aivot täynnä!
Onnea Sinulle, että olet piukka 2 viikkoa lasten synnyttyä! Mutta älä tule tänne arvostelemaan ja kertomaan viisauksiasi!
Raskaus muuttaa aineenvaihduntaa, hormonitoimintaa, lihottaa toisia ja toisia ei. Ilman raskauksia, me luultavasti kaikki olisimme jotakuinkin hyvässä kuosissa. Raskausaikana kilot tulevat herkästi. En ole koskaan elämässäni lihonut sillä tavoin, kuin raskaana ollessani. Ilman sipsejä, karkkeja, hamppareita ja limppaa. Voitko uskoa?
Joku hanhi pääsee aina pätemään jollakin ja saa helvetillistä tyydytystä toisten mollaamisesta.
eka raskaus
- bmi n. 35, kiloja tuli 4,5, vauva syntyessään 3,5 kg. kaikki raskauskilot jäi sairaalaan. vauva sokeritipassa 4 päivää.
toka raskaus
- bmi sama, kiloja tuli 5, vauva painoi 4 kg. kilot jäi taas sairaalaan, vauva 5 päivää sokeritipassa.
BMI:tä en nyt jaksa laskeskella, mutta kaikki lähti muutamassa kuukaudessa pois synnytysten jälkeen. Painoin ennen raskautta 68 kiloa joten melkein satakiloinen olin kun synnyttämään lähdin. Pituutta on 175 cm.
Ei mitään ongelmia raskauden aikana (paitsi neuvolan tädillä) ja molemmat lapset syntyi täysaikaisina ja alle 3 -kiloisina.
ilman mitään dieettejä tai muita. Lapset tehty nuorena, ehkä se vaikutti.
mutta ei sekään aina vaikuta.
Olen se joka sai 35kg molemmissa raskauksissa, ekalla kerralla olin parikymminen, palauduin suht nopeasti.
Tokaraskaus, olin reilu 30v ja palauduin vielä nopeammin.
Tosin tokan synnytin alateitse ja imetin 6kk. Eka syntyi sektiolla ja osittaisimetys 2kk.
Mulla pituus 170cm.
Esikoisen plussattuani lähtöpaino oli 68kg, synnyttämään lähtiessä 86kg. Vielä n. vuosi esikoisen syntymän jälkeen "roikkui" 2kg mukana. En imettänyt.
Kuopuksen plussattuani lähtöpaino 66kg, synnyttämään lähtiessä 89kg. Kuopus nyt 7-kuinen ja mukana "roikkuu" edelleen n. 10kg ylimääräistä. Imetin viikon.
:(
lähtöpainot molemmissa.
Lihoin molemmissa noin 12 kiloa. Pyöräilin kaikki matkat, myös talvella, ruumiillinen työ oli jne.
Söin tavallista kotiruokaa ja en oikeastaan lainkaan mitään "turhuuksia". Ei ollut rahaakaan.
Olen luonnonoikku, mutta lähtöpaino synnytysten jälkeen ollut sama, kuin raskauden viime metreillä! Tykkään tavallisesta ruuasta ja söin sairaalassakin lautasen tyhjäksi. Mitään karkkeja ei kukaan raahannut, enkä ostanutkaan. Imetin ja esikoinen söi niin paljon, että maitoa tulikin yli oman tarpeen. Lihoin ímetysaikana 10 kiloa.
Lapset noin nelikiloisia.