Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun olet / olit 30v, millainen koulutustaso sinulla on / oli?

Vierailija
20.08.2010 |

Kuinka tavallista on se, ettei 30-vuotiaana ole vielä valmistunut?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun pikkusisko on nyt 34, eikä se ole vielä valmistunut. Sen sijaan hän on kyllä elättänyt itseään ihan hyväpalkkaisissa töissä jo viitisentoista vuotta. Ei siis mitenkään siipeile muiden kustannuksella. VOisi kyllä senkin tehdä, koska on myös pitkäaikaissairas. Mut ei halua heittäytyä sairaaksi kuitenkaan, vaan puskee rajojensa yli koko ajan.

Ei totisesti ole järjen hiventä siskollasi. Huomaa että on pitkäaikaissairas. Ja sinä ihailet häntä?

Tuo vie siskosi loppuun, mutta eihän sitä suomalainen sisua ihannoiva ihminen tajua.

Sisulla seinään päin vaikka henki menisi, terveydestä viis :D

Ei ihme että muualla euroopassa ei ymmärretä sisukkuutta, eihän siinä ole mitään logiikkaa.

Vierailija
42/47 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös ammatti löytyi, tilanne sama edelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut silloin jo seitsemän vuotta.

Kyllä minunkin tuttavapiiristä löytyy kolmekymppisiä pelkän lukion käyneitä. Moni heistä on sukunsa firmoissa tai yrittäjiä itse.

Vierailija
44/47 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

KM ja TM ja lisäksi tekemässä KT-tutkintoa.

Elämäntilanteita on erilaisia, turha siitä on jankata.

MUTTA se mikä mulla pisti kurjasti silmään, oli tuo yleistys, että tehokkaasti opiskelemalla muka vaan suorittaisi elämää eikä ehtisi tehdä mitään kivaa. Ei se noinkaan ole! Itse tapasin mieheni vasta 27-vuotiaana, joten mulla jäi siihen asti tosi hyvin aikaa opiskelujen ja töiden lisäksi harrastaa, olla ulkomailla, bilettää jne. Olin itse asiassa ihan superaktiivinen muussakin elämässä, vaikka opiskelinkin kahdessa tiedekunnassa maisterin tutkintoa. Jossakin vaiheessa olin jopa aktiivisin bilettäjä opiskelijaporukoissa.

Vierailija
45/47 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme eritasoista tutkintoa (ylioppilastutkinnon jälkeen): opistotasoinen, AMK ja yliopisto/maisteritasoinen.

Tunnen kyllä yliopistossa lorvineita, jotka ovat valmistuneet reippaasti yli kolmekymppisinä.

Vierailija
46/47 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmis 23-vuotiaana

Vierailija
47/47 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä ehtikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän