Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Töissä käyvät vanhemmat, miten järjestätte lapsen neuvolakäynnit?

Vierailija
20.08.2010 |

Tuossahan tuo kysymys tulikin. Otatteko töistä vapaata vai miten?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole. Yleensä varaan ajan päivän päihin, jos mahdollista. Sitten vaan menen myöhemmin töihin tai lähden aikaisemmin. Tai käyn keskellä päivää. Ei mun työpaikoilla ole kellokortteja. Työt tehdään ja työpaikalla ollaan pääsääntöisesti. Ei tunteja lasketa.

Vierailija
2/7 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron vaan esimiehelle että nyt on tällainen käynti ja siinäpä se. Ei meillä vahdita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytämme tuohon plussatuntejamme.

Vierailija
4/7 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tunteja lasketaan, mutta vain vuositasolla.

Yleensä soitan neuvolaan ja varaan ajan jo 1-2 kk aiemmin, jotta saan reuna-ajan.

ole. Yleensä varaan ajan päivän päihin, jos mahdollista. Sitten vaan menen myöhemmin töihin tai lähden aikaisemmin. Tai käyn keskellä päivää. Ei mun työpaikoilla ole kellokortteja. Työt tehdään ja työpaikalla ollaan pääsääntöisesti. Ei tunteja lasketa.

Vierailija
5/7 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää ottaa. Mulla on töissä kellokortti ja tunteja lasketaan ja vahditaan tarkasti, myös liukuvan työajan käyttö rajoitettua. Pakko yleensä siis ottaa puoli päivää vapaata, vaikka saisikin aamuajan. Onneksi neuvola enää kerran vuodessa.

Vierailija
6/7 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytämme tuohon plussatuntejamme.

Mies voi tehdä vaikka kokonaan etäpäivän. Tekee joka tapauksessa töitä iltaisinkin.

Vierailija
7/7 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ilmoitan töissä, että tulen silloin vähän myöhemmin. Meillä on liukuva työaika, joten asia ei ole ongelma ja meillä suhtaudutaan ihan hyvin tällaisiin menoihin.