Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos evoluutio ja kristinusko eivät sulke toisiaan pois, niin

Vierailija
28.08.2010 |

eikö silloin ihmiskunnalle ole järkevintä uskoa Jumalaan ja tehdä hänen tahtonsa mukaisesti, uskoa Jeesukseen ja antaa anteeksi sekä pyytää omia syntejään anteeksi, koska silloin poistuu katkeruus, viha ja muu turha, joka säilyttää ihmiskunnan rakkauden voimasta?

Ihmisten kun ei pidä mittailla voimiaan väkivallalla, voimalla tai muulla turhalla. Ainut voima, joka kantaa hedelmää on rakkaus!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että itse pystyisit uskomaan joulupukkiini jos oikein kovasti yrittäisit? Tai Siwaan, tai johonkin muuhun jumaluuteen johon et usko? Ei tämä ole mulle mikään valinta. Joko olen ateisti tai sitten teeskentelen uskovani enkä itsekään usko että uskon.

Vierailija
2/7 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on olemassa.

Shivaako tarkoitit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt lapset pois uskontotunneiltakin, etteivät vaan saatuisi, vai?

Parempi opettaa lapsilleen tietenkin,että päättää itse ketä uskoo, onko hetero, homo, vai bi ja tykkääkö enemmän maikkarin vai ylen ohjelmista. ja teitenkin menee yliopistoon niillä eväillä väittelemään?

Miten FB- sukupolvi enää kykenis mihinkään?

Vierailija
4/7 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli, kukaan uskova ei ole teitä koskaan koskettanut kasvatuksellaan edes lapsuudessa?

innokasta uskonnollisuutta josta minäkin sain lapsena osani. Ei vanhemmat, mutta sukulaiset joita nähtiin säännöllisesti ja aina ne jutut oli puheena. Yhä edelleen yrittävät käännyttää kun tavataan.

Vierailija
5/7 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mummojen ja sukulaisten käännytys ole yhtään turhaa, vaan JÄRKEVÄÄ!

Ihmiselle riittää aika vähä, kun saa aitoa rakkautta. Sen sijaan materiaan ja hakuammuntana haettu rakkaus menee usein ns. metsään ja aiheuttaa tosi paljon pahaa - eikä vaan yhdelle vaan monille!

Vierailija
6/7 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin asun ihan maalla. Eikä materia ole ikinä kiinnostanut.

Vierailija
7/7 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhuminen synonyymeina. Eihän ateismista mitenkään välttämättä seuraa materialismi. Mun käsittääkseni esim. vihreissä on paljon ateisteja.

Omasta näkökulmastani ateismini nimenomaan ruokkii materialismista luopumista. Tajuan, että tämä elämä on tässä ja ainutlaatuinen, enkä aio viettää sitä oravanpyörässä. Työ tai mammona tai maine ovat katoavaisia, eikä niiden perässä kannata juosta, vaan nauttia hetkistä ja rakkaista ihmisistä. Minusta päinvastoin tuntuu, että uskonto pitää ihmisen herkemmin oravanpyörässä, koska jos elämä on kurjaa ja liian kuormittavaa, ainahan voi haaveilla taivaasta jossa voi viimein ottaa rennosti ja viettää aikaa rakkaitten kanssa.