Oletko ikinä hakannut vanhempiasi? Minä olen.
Kun isäni potki 3-vuotiasta tyttöäni, hakkasin häneltä 3 kylkiluuta murskaksi ja joutui sairaalaan. Toisen kerran löin hänen päänsä seinän läpi. Lisäksi olen pitänyt puukkoa isäni kurkulla, mutta hän on tehnyt saman minulle. Äitipuoleni kerran soitti kun asuimme isäni kanssa yhdessä, että vieläkö te olette hengissä eikä kumpikaan ole tappanut toista?
Kommentit (13)
Kun isäni potki 3-vuotiasta tyttöäni, hakkasin häneltä 3 kylkiluuta murskaksi ja joutui sairaalaan. Toisen kerran löin hänen päänsä seinän läpi. Lisäksi olen pitänyt puukkoa isäni kurkulla, mutta hän on tehnyt saman minulle. Äitipuoleni kerran soitti kun asuimme isäni kanssa yhdessä, että vieläkö te olette hengissä eikä kumpikaan ole tappanut toista?
Ja tyttäresi tulee varmasti kovaa vauhtia perässä, vaikka varmasti kuvittelet kovastikin olevasi hänelle hyväkin äiti.
Iljettävää pohjasakkaa olette. Jos sulla olisi vähääkään järkeä päässäsi, et olisi missään tekemisissä isäsi kanssa, etkä ainakaan päästäisi häntä tilanteeseen, jossa voi vahingoittaa lastasi.
Ai mut juu, mistäs ne itsekeitetyt viinakset ja röökikartsat saisikaan, jos ei isipapalta.
elämässä vaan tapahtuu kaikenlaista. Sen enempää kommentoimatta tai miettimättä miks ap on tekemisissä esim. isänsä kanssa, niin elämä on aika julmaa, ja kaikkea kauheaakin tapahtuu. Kai sit on ihna oikeesti olemassa ihmisiä joita mikään pahuus ei ole koskaan koskettanut, onnellista. Mä olen ihan tavallinen perheenäiti, kaikki kunnossa, mut kyllä munkin lapsuuteen mahtuu hetkiä joita ei tarvis olla. Äitini oli juoppo ja muistan lapsena hakanneeni häntä henkarilla, turhautuneena siitä että sammui keskelle keittiön lattiaa, ja jätti mut ja pikkusiskon selviytymään.
Huoltajuus määrättiin oikeudessa isälleni kun olin 4 v vaikka isäni oli iskenyt äitini pään pianonkulmaan niin että tämä sai aivoverenvuodon ja joutui aivoleikkaukseen. Kävimme isäni ja papin kanssa siunaamassa äitini ennen leikkausta kun se oli hengenvaarallinen toimenpide.
ap
Mutta teille väkivalta on vain hauska juttu.
Joku saattaa kuolla vielä.
isäni kyllä käytti aikanaan fyysisiä kurituskeinoja minua kohtaan.
Jos isäni potkisi minun lapsiani, antaisin ihan varmasti samalla mitalla takaisin, kuten tekisin ihan kenelle tahansa joka pahoinpitelisi lapsiani. Vaikka todella inhoan väkivaltaa, siinä tilanteessa saattaisi pinna palaa ja pahasti.
Pakko pitää välit. ap
ja pidä etäisyyttä noin vaaralliseen henkilöön. Jo lapsesikin takia!
tyttärellesikin.
Ajattele nyt, katkaise kierre itseesi. Nyt olisi aika!
Aika julmaa mennä tuntemattomia vanhuksia mätkimään.
tyttärellesikin. Ajattele nyt, katkaise kierre itseesi. Nyt olisi aika!
En ole koskaan edes läpsäissyt lapsiani.
ap
Ja varsinkin jos isoisä silloin tällöin pääsee käsiksi!
Ja varsinkin jos isoisä silloin tällöin pääsee käsiksi!
Isälläni oli tapana hokea äidilleni aina hakatessaan tämän tajuttomaksi, että joku päivä mä vielä tapan sut.
ap
Onko tällaisia oikeasti olemassa?
Miksi hakeudutte toistenne seuraan?