G: Mitä sanaa hait viimeksi Googlesta?
Minä "takapotku".
Halusin löytää selitystä ilmiölle, joka tekee monesta biisistä niin hyvän. vanha Hotel California, uusi Stereo Love, suosikki We Speak No Americano -niissä kaikissa se takapotku on. minusta kuulostaa viiveiseltä iskulta jossain kohtaa, mutta wiki selittää toisin.
Kommentit (24)
en ole laittanut (tain halua) tätä kirjainmerkkeihin..
"Revontulten repijä"
Ei voinut olla nauramatta. Luin hetki sitten täältä tuon vasektomian, sen päälle katsoin toisesta ketjusta kuinka kolmekymppiä ylittänyt alaikäisen kanssa seurusteleva saattaa tarvita äidin käsittelyn jälkeen jäitä. Sitten refreshasin tämän ja alimmaisena ensimmäisenä tuli revontulten repijä.
Miten vasektomia, alaikäisen kanssa seurustelun seuraamukset ja revontulet liittyvät toisiinsa? :)) Mikä mulla meni ohi?
"Revontulten repijä"
Miten vasektomia, alaikäisen kanssa seurustelun seuraamukset ja revontulet liittyvät toisiinsa? :)) Mikä mulla meni ohi?
Vasektomia liittyy ainakin toimenpiteen kohteena, jos äiti saa munista kiinni ja mies tarvitsee jäitä. Revontulten repijä oli mielleyhtymä joka sopoii siihen miehellä seuraavaan tunnetilaan, jonka takia tarvitsee jäitä.
"Revontulten repijä"
Ei voinut olla nauramatta. Luin hetki sitten täältä tuon vasektomian, sen päälle katsoin toisesta ketjusta kuinka kolmekymppiä ylittänyt alaikäisen kanssa seurusteleva saattaa tarvita äidin käsittelyn jälkeen jäitä. Sitten refreshasin tämän ja alimmaisena ensimmäisenä tuli revontulten repijä.