Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko joku kiltti karppaaja kommentoida :)

Vierailija
19.08.2010 |

Te, jotka olette karpanneet kauan ja olette jo ihan "ammattilaisia" ko. asiassa, voisitteko kommentoida tämän päivän syömisiäni?

Olen karpannut ennenkin - keväällä - mutta aivopesty kun olen uskomaan virallisterveellistä, lopetin karppaamisen kesällä. Nyt haluan aloittaa tämän elämäntavan uudestaan!!

Minulla on 1tyypin diabetes, joten vähän hiilareita on pakko saada. Lekuri on hyväksynyt karppaamisen ja kannustaa jatkamaan. Verensokereissa ollut ongelmia liian korkeiden sokrujen takia ja ainakin keväällä karppaaminen auttoi tosi paljon.

Eli:

aamulla: omena töissä (en ikinä ole tykännyt syödä aamupalaa, koska tulee paha olo ja ainakin toistaiseksi sokerit huitelevat korkeella aamuisin... yleensä 15-20)

lounas: BBQ Possua + salaattia + tomaattia + siemeniä + paistettuja vihanneksia kuten paprikaa, sipulia ja kesäkurpitsaa.

päivällinen: munakas, jossa vuohenjuustoa, paprikaa, polar-juustoa ja pekonia.

jälkkäriksi kahvia ja rahkaa, jossa maitorahkaa, mantelilastuja, pensasmustikoita, kermaa ja makeutusjauhetta.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.fineli.fi/topfoods.php?lang=fi sieltä napsuttelet mitä oot mussuttanut mut ihan hyvältä toi näyttää sun menus :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme