Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

jos suutelisit naisystäväsi kanssa kun olette

Vierailija
19.08.2010 |

juhlimassa, ihan tuommoisena bailaamisfiiliksenä, oisko se miehenne mielestä väärin ja pahaa? mun mies ei reagoisi siihen mitenkään kun tietää miten hassutellaan kavereiden kanssa...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olenkin joskus suudellut leikkimielisesti kaverini kanssa (ja vähän enemmän) enkä edes tiedä onko tästä puhuttakaan mieheni kanssa...

Vierailija
2/3 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin suudella ja harrastaa muutakin, tykkää vain ajatuksesta. Sama oikeus pitää olla myös miehillä. Voivat pussailla kaivereitaan, jos siltä tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin muista onko nähnyt, ehkä joskus. Parin kaverin kanssa joskus suudellaan, semmosta hassuttelua justiin. Naiset on muuten niin paljon parempia suutelee kuin miehet... Tai yhtä lailla se tekniikka on tai ei ole hallussa miehilläkin, mutta se huulten pehmeys... No mutta, kavereiden kanssa suudellessa nyt ei koskaan TODELLAKAAN ala hyrrää, mutta aina se pehmeys yllättää mukavasti. :)

Kerran sitten oli erään naisen kanssa oikein pelehtimismeininkiä baarissa, ja kotiin tullessani valomerkin jälkeen kerroin miehelle tästä. Kyllä sain hyvät kyydit sinä yönä, auuh... :)

Sen illan jälkeen asiasta keskusteltiin, noin periaatteessa miehellä ei ollut mitään sitä vastaan eikä pitänyt pettämisenä, mutta epäröi vähän että onko mulla joku vaihe kokematta, haluanko vielä mennä... Ehdoton varmuus on että EI, enkä halua mennä! Onhan se kai pettämistä siinä kuin miehenkin kanssa pussailu, sillä erolla vaan että naisen kanssa en ikinä menisi sen pidemmälle. Itsesyytöksissäni oikein mietin silloin, että miten mä saatoin ilman etukäteislupaa tehdä niin, mitä jos joskus päättäisin tehdä miehen kanssa... Kunnes tajusin, etten mä näe muita miehiä ollenkaan kiinnostavina siinä mielessä, ja taas naiset eivät ole uhka.

Mutta, luulen että mun naispussailut on pussailtu. :*