G: Ärsyttävin TV-mainos?
Mulla on muutama mainos, joita vihaan yli kaiken. Tässä on:
-Piza casa di mama, miksi se juippi ottaa ensin pizzapalan, sitten laittaa sen lautaselle ja lopuksi ottaa uuden vaikka lautasella on se edellinenkin syömättä?Kauhee hamstraaja.
-Zon-geeli. "Kun tiedät mihin koskee". Se mies sanoo "kun niskaani koskee,käytän zon-geeliä." Miksi se sitten laittaa sitä selkään?!
-Silmänaluksetsilmänalukset ja vielä kerran silmänalukset.
-Palmolive Nutrifresh. "Mikä siitä tekee niin hyvän?" se nainen sanoo siinä mainoksessa. "Minulla on tapana sanoa,että jos kysyt niin et ole kokeillut!" Itsehän se kyselee mikä siitä tekee niin ehanan.
Pläh. :D
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="19.08.2010 klo 20:51"]
vielä lisää. Yksi ärsyttävistä ärsyttävin mainos on danonino. "Minusta lapsilleni parasta on Danonino!" Onko se sokeripommi muka parempi vaihtoehto lapsille d-vitamiinin ja kalsiumin saantiin kuin tavallinen maito? "Meidän tyttö tykkää persikasta JEEJEE!"
AP
[/quote]
KALSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSIUMIA!!!!!!
Activia-mainokset, joissa se ihan symppis näyttelijä lässyttää ettei turvota.
OLO-jukurtin mainos joogateemalla ARRRGH
Kaalimato
En muista mitä siinä mainostetaan, mutta se menee näin: "Kaikki aina kysyy et MOI MISSÄ OOT. Aika hassu kysymys, mähän voin olla missä vaan, en oo silleen rajoittunut". Voi elämä, SIKSI KAI SULTA KYSYTÄÄNKIN ETTÄ MISSÄ OLET???!!!!!!
Ja toinen. Se on joku närästyslääkemainos. "Ennen en voinut edes ajatella aamukahvia, mutta nyt voin tehdä asioita joista pidän, ja jotka pitää hoitaa". Eli siis se tykkää ajatella aamukahvia tai sitten se on asia, joka pitää hoitaa?
Mulla tökkii tollanen logiikan täydellinen puuttuminen ihan hirveesti :D
Automainokset, joissa aina äänessä sama erittäin matalaääninen mies. Ei siinä äänessä mikään ärsytä, vaan se kun sen toivotaan olevan vakuuttava. Mieti, jos niissä olisi kimittävä naisääni. Myisikö?
Itellan paketinjakomainos.
En tajua mitä sillä mainostetaan, miksi asiakas tarvitsee paketinjakopalvelun, eikö se juuri ole Itellan hommia jakaa ne paketit oikeisiin osoitteisiin?
Hehee, se mies on Metsoloiden "Kari Kaukovaara", ainakin hän oli ennen monissa automainoksissa. Kaikista kamalin mainos on Polypop-jelly, jossa lapset laulaa. En tiedä, tuleeko se vielä, mutta yhdessä vaiheessa sitä renkutettiin Citymarketeissa viiden minuutin välein. AARGH!
Tarvitseeko edes mainita Zalandoa...
"Bepanthen antikliimaksi" mikä lie voidemainos jossa lapsi kysy äidiltään mitä teet ja siihen eukko vastaa ärsyttävästi lässyttäen l"aitan siihen bepanthen anti plaa plaa"..todella karsea mainos
Soneran superpaketin mainos on aika rivo, se missä on se sinipukuinen mies. Jestas mikä paketti ja zoooom miehen etumukseen..
Vahishin lässyttävä lentäjä; puheesta ei tahdo saada selvää kuten myös edeltäjänsä naisimmeinen. Kaikki ne Mian activia mainokset.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 14:20"]
Soneran superpaketin mainos on aika rivo, se missä on se sinipukuinen mies. Jestas mikä paketti ja zoooom miehen etumukseen..
[/quote]
Joo, ja hepulla on päällään 70-luvun teryleenipuku, vieläpä aikansa muotivärissä. :D
[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 14:44"]
[/quote]
Joo, ja hepulla on päällään 70-luvun teryleenipuku, vieläpä aikansa muotivärissä. :D
[/quote]
Panisin.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 14:45"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 14:44"]
[/quote]
[/quote]
Panisin.
[/quote]
Aijaa, minusta se tyyppi limanuljaskailmeineen on äklö. Mutta makujahan on monia.
Activia ja Miia Nuutila vatsavaivoineen. Jää kyllä kaikki Danonen tuotteet hyllyyn!
[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 17:05"]
R-kioskin mainokset. Ne, joissa hoetaan jotain että hajosiko hikimonosi ;(
[/quote]
Mä oon varmaan outo, mut mun mielestä nää on hulvattomia ja nerokkaita. :D Repeän aina nauramaan, kun näen. Ymmärrän, että voi jotakin ärsyttää, mutta mua huvittaa se omalaatuinen puhetyyli. Ihan niin kuin tyypit puhuis japania.