Tunnistatko tämän miehen (nettipedo)?
Tämä "Jusa" on 38-vuotias helsinkiläinen keskiluokkainen perheenisä. Maantien väriset hiukset, hieman tanakka, omistaa beigen Helly Hansenin t-paidan.
http://www.ksml.fi/multimedia/dynamic/00148/7366685_jpg_148787a1.jpg
Tässä on ote siitä, millaista juttua hän heitti 13-vuotiaana esiintyneelle toimittajalle netin chatissa:
[quote]
Sitten tutustun Jusaan, joka lupaa opettaa minulle kaiken seksistä. Hän aloittaa keskustelun chatissa uuden nimimerkkini heiniel13:n kanssa.
Mies kertoo olevansa 38-vuotias helsinkiläinen, joka pitää nuoria tyttöjä "parhaina".
heiniel13: Mä oon 13.
Jusa: Se on ihan ok, jos miehet ja seksi kiinnostaa sua.
Kysyn, miksi hän pitää ikäisistäni. Mies kertoo arvostavansa kiinteitä rintoja ja kireätä vaginaa.
Pian hän sanoo, että en ole tavallinen 13-vuotias.
Jusa: Siksi kiinnostat tosi paljon. Oot varmaan jo aika seksuaalinen kanssa. Tyydytät jo aika paljo ja sillee...
Mies kyselee seksikokemuksistani. Vastaan olevani aika kokematon.
Keskustelemme Mesessä lähes päivittäin. Joskus kirjoitamme tunteja.
Mies kertoo minulle seksistä.
Hän sanoo haluavansa seksiä kanssani.
Hän ehdottaa, että voisi tulla Vaasaan tapaamaan minua.
Jusa tarjoutuu opastamaan minua seksiasioissa. Sanon, että puheenaihe nolottaa minua.
Jusa: Johtuu ehkä siitä, että et oo miehen kanssa käynyt läpi tätä. Ekoilta kerroilta ei usein kannata odottaa liikoja varsinkin, jos poika on nuori.
heiniel13: Okei, miks?
Jusa: Kokemattomuuden takia. Siksi on lopputuloksen kannalta ihan hyvä olla ekakerta aikuisen kanssa..=)
Hän alkaa kuvailla, miten hän hyväilisi rintojani, vatsaani, pimppaani.
Jusa: Kouraiseeko silleen vatsasta? Kun ajattelet meitä silleen, että mun sormi on sun pimpassa.
Hän jatkaa fantasiointia.
Jusa: Sit se sun immenkalvo on siinä seuraavaks..ja se on se joka voi nippasta vähän. Jos se ei meinaa mennä, niin sit voidaan sormella vähän venytellä sitä.. Sit jossain vaiheessa se menee ja pääsen kokonaan sun sisään. Oot varmaan valtavan kireä ja puristat mun aikuisen kalua aika kivasti.
Kerron, että ajatus kuulostaa ihan hyvältä, mutta minua jännittää.
Jusa: Musta on hyvä just siks kertoa etukäteen, miten asia menee. Kerron joku kerta suihinotosta ja kädellä tekemisestä ja peppuseksistä.
Hän antaa minulle puhelinnumeronsa. Prepaid.
Mies lupaa olla salainen nettipoikaystäväni.
Jusa: Tiiät varmaan, että tää on periaattees laitonta mulle, koska oot alle 16.
Esitän hämmästynyttä: Ai on?
Jusa: Joo..sossutädit pitää sua kakarana vielä. Siksi et saa kertoa kellekään meistä.
Lupaan pitää salaisuuden.
Jusa: Se on tosi hyvä, ku tää karkaa aika nopeesti käsistä, jos tieto leviää. Jos kerrot ja tarpeeks moni saa tietää, niin sit siel on poliisit paikalla.
Kerron Jusalle, että olen tulossa kaverini kanssa Linnanmäelle ja voisin tavata hänet salaa. Hän ehdottaa, että voisi hakea minut autolla Bulevardilla sijaitsevan kahvilan edestä. Siitä voisimme jatkaa rauhalliseen paikkaan.
Jusa: Hei, sellanen juttu, et onko sulla jo kuukautiset?
heiniel13: On joo, vastaan.
Jusa: Et periaattees voit tulla raskaaks..täytyy varmaan sit olla kortsuja, ainaki yhdynnän loppupuolelle, jos sinne asti mennään.
Hetken hän epäröi.
Jusa: Tajuuthan hei sä nyt sen, että oon tosi vanha?
Moraali ottaa mittaa himosta. Lopulta moraali saa väistyä.
Minä ja kuvaaja juoksemme keski-ikäisen miehen perässä. Mies ryntää Mannerheimintien yli kohti Eteläesplanadia. Hän riisuu yltään sinisen fleecepusakkansa ja jatkaa Kasarmitorille. Sieltä hän jatkaa vuoroin hölkäten, vuoroin kävellen kohti Saksalaista kirkkoa.
Hän istuutuu puiston penkille. Hengitys alkaa tasaantua.
Parikymmentä minuuttia aiemmin kerroin miehelle olevani toimittaja ja esiintyneeni hänelle 13-vuotiaana tyttönä. Asian selvittyä hän lähti juoksemaan karkuun paniikissa.
Nyt Jusa luulee, ettei häntä enää seurata.
Hetken levättyään hän jatkaa kohti Bulevardia. Hän on varmaankin jättänyt autonsa lähettyville.
Olen pyytänyt kahta miestä turvakseni tapaamiseen. Toinen heistä tavoittaa miehen. Jusa on piiloutunut porttikongiin ja kääntänyt beigen Helly Hansenin t-paitansa nurinperin. Hän on yltä päältä hiessä.
Mies suostuu haastatteluun, kunhan sen jälkeen jätämme hänet rauhaan.
Hän näyttää aivan tavalliselta suomalaiselta maantienvärisine hiuksineen ja hieman tanakoine ruumiineen. Hän sanoo olevansa keskiluokkainen perheellinen mies.
- Pelottavan tavallinen, hän naurahtaa.
Aluksi mies kieltää tulleensa sopimaamme tapaamiseen seksin toivossa. Hän väittää ainoastaan fantasioineensa ja halunneensa varoittaa tyttöä.
- Olisin ehdottomasti sanonut, että älä hyvä ihminen tee tällasta, että olet ehkä vähän liian pieni oikeasti tapaamaan.
Nuorten seksuaalisuus kuitenkin kiehtoo miestä.
- Se on makea juttu. Mutta en halua mennä lain väärälle puolelle. Minulla itselläni on lapsia. Kun on lapsia, ei pystyisi, ei pystyisi. Ehkä halusin nähdä pillun.
Mies kiistää kiivaasti olevansa pedofiili.
- Se on tärkein pointti, että tällä ei ole mitään tekemistä lasten kanssa vaan nuorten kanssa.
Mies kertoo pyrkineensä tekemisiin murrosikäisten tyttöjen kanssa muutaman kuukauden ajan ja väittää, että tämä tapaaminen on ensimmäinen.
Hän lupaa hakea apua.
- Minua alkoi pelottaa, että tuleeko jossain vaiheessa vastaan tilanne, että menenkin rajan yli. Jos tämä paljastuisi perheelle, kaikki romahtaisi, kaikki romahtaisi...
Haastattelun jälkeen Jusa kävelee Ruttopuistoon. Vielä kaksikymmentä minuuttia myöhemmin hän istuu puistonpenkillä aivan hiljaa eteensä tuijottaen - ja miettii.
[/quote]
http://www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/neidonmets%C3%A4st%C3%A4j%C3%A4t/582…
Mies ei saa tuosta mitään tuomiota, koska kyseessä ei ollut oikeasti alaikäinen, vaan aikuuinen toimittaja. Moraaliselta kantilta mies kuitenkin ansaitsee rangaistuksen, ja siksi hänen vaimonsa toivottavasti tunnistaa hänet tästä.
http://www.savonsanomat.fi/uutiset/kotimaa/seksi%C3%A4-lapselta-vongann…
vaikea sanoa. Lihava ja pulleanlyhyet jalat. Noita on tuhansia. Näyttää autokauppiaalta tai markkinointipäälliköltä.