Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistä kukaan unohtanut varata

Vierailija
18.08.2010 |

aikaa neuvolaan? Lapsi nyt täyttänyt 4v ja kun katsoin neuvolakorttia pitkästä aikaa niin seuraavaksi käynniksi oli merkitty 3,5v. Koskahan ne neuvolasta soittelee mullepäin vai soitteleeko koskaan? Kehtaanko varata vielä ajan vaikka olisi pitänyt varata jo 1/2 vuotta sitten? Ja kannattaako sinne edes mennä kun ei ole mitään erityistä asiaakaan... Kokemuksia?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin meidän kiva neuvolatäti sanoisi :)

Vierailija
2/9 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tietyt jutut kuten pituus, näkö ym kannattaa tarkistaa. Meillä on kahdesti neuvolassa huomatta puuttumista vaativa juttu. Ensin huomattiin, että lapsi tarvitsee silmälasit (ihan reilusti oli näkö huonontunut, mutta pieni ei osannut valittaa eikä me mistään huomattu). Toisella kerralla kasvu oli hidastunut ja sieltäkin löytyi taustalta hoidettava sairaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaat vain pikaisesti ajan. Ei siitä neuvolassa mitään isoa numeroa tehdä. Mutta kannattaa tosiaan itse varata aika, sitä soittoa saat odotella nimittäin aika pitkään...

Vierailija
4/9 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et sä ole ainoa joka on unohtanut. Mä kävin vuoden myöhässä hammastarkastuksessa.

Vierailija
5/9 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne tänne muutama kuukausi ei ole vaarallista. Kysyttiin itse asiassa neuvolasta, että haittaako, ja ei haitannut. Päästään näet hakemaan kotimaiset rokotusohjelman rokotukset vain kesä- ja joululomilla, kun ei asuta Suomessa.

Vierailija
6/9 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin sitten puoli vuotta myöhässä :) Näkeehän siitä ne kasvut sun muut.

Vierailija
7/9 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat tietysti ja varaat ajan.

Vierailija
8/9 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vaan itse puhelin käteen ja varaa sinne aika :)

Vierailija
9/9 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, kuinka nuo neuvolajutut kunnittain sitten menee eli meillä oli 3v. ja seuraava on sitten 4v.

Nii ja hammashuollosta vanhemmat myöskin huolehtivat itse eli ei paljon perään nykyään soitella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä