Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko avioliitto ehtyä; vaimoni petti n.2v sitten. Nyt vasta sain

Vierailija
18.08.2010 |

tietää. Muilta kuulin.

Ei ollut tapahtumahetkellä edes humaltuneena.

Onko tästä mitään tulevaisuutta?

Rakastan vaimoani,lapsiamme. Mutta en ymmärrä tätä tekoa.

Hänkään ei ymmärrä tekoaan, katuu kovasti. Ei ollut tarkoitus mennä sänkyyn mutta näin oli vain käynyt, selvinpäin ollessa..

Antakaa naiset vinkkejä.

Tai tosi asioita pöytään, kiitos!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hän katuu, eikä ole toistanut tekoaan, niin anna anteeksi. Varmaan vie aikansa. Mä en vaimona edes ehkä haluaisi tietää yhden yö jutusta, jos se ei tuu tavaksi.

Vierailija
2/20 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi nainen tekee tällaista jos väittää rakastavansa miestään?

Ja ennen kaikkea, kun ei ole tilanteessa humaltuneena.

Ja sitten salaa tapahtuneen.

Olen aika ymmälläni, lievästi ilmaistuna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvinpäin, ja monta kertaa? Huuma, tilaisuus, saa jotain uutta ja erilaista jne. Ei kai siinä sen kummempaa.

Vierailija
4/20 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

humalatila tässä kohtaa jokin lieventävä asianhaara?? Kyllä se pettäminen on pettämistä, vaikka sitä miten päin voissa paistaisi.

Vierailija
5/20 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se olisi pienehkö lieventävä asiahaara. Ei ole kontrolli niin täydellisenä päällä.

Toki, pettämistä sekin, mutta että kyllä minusta selvin päin pettäminen on todellakin vielä pahempaa kuin kännissä. Kännissä pettäminen on pettämistä siinä mikä muukin, mutta että selvin päin, VIELÄ PAHEMPAA. siinähän on järki ja muisti ja kaikki toiminta täysin kunnnossa.

Vierailija
6/20 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin niitä eri syitä voi varmasti olla satoja.

Vierailija
7/20 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni loukkaisi eniten se, että asiasta saa tietää vasta nyt ja vielä muiden kautta. Uskon, että vaimosi on kärsinyt asiasta itsensä kanssa eikä ole halunnut satuttaa sua kertomalla miten on käynyt..ja hän varmasti katuu tekoaan. aina on vain olemassa juurikin tämä riski, että asiasta kuulee muualta mikä itselleni olisi kaikkein kamalinta.

Itse en pystyisi olla kertomatta jos tuollaista tekisin ja jos pystyisin niin silloin en kunnioittaisi toista tarpeeksi. Toisaalta taas en kyllä kunnioittaisi enää siinäkään vaiheessa jos menisin sänkyyn toisen kanssa.

Jos saisin kuulla, et mieheni olisi pettänyt niin en usko, että pystyisin enää jatkamaan hänen kanssaan..se olisi liian suuri loukkaus ja nöyryytys mua kohtaan.

Meitä ihmisiä on niin moneen junaan.. niin erilaisia, että on mahdotonta mennä sanomaan esim. teidän suhteesta tai sen tulevaisuudesta mitään. Osaan vaan kertoa miten itse tekisin ja mitä ajattelisin.

Vierailija
8/20 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä arvostelua kuten kotona?

Sai tarjouksen hyvästä seksistä, vihdoinkin?

Vierailija
9/20 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

TunteA itsensä kunnolla halutuksi.

Itse petin näistä syistä, tosin tunnustin.

Moni täälläkin sanoo, ettei kerrasta kannata kertoa, satuttaa toista, ihmistä jota rakastaa.

Pettämisen jälkeen sain kauheat, itkukohtaukset... kaduin tekoani. Ja aloin arvostaa ja rakastaa miestäni enemmä jos se vain on mahdollista.

Vierailija
10/20 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin voimia teille ja koko perheelle. tällanen koskettaa aina koko perhettä eikä kumpikaan tie ole helppo, mutta uskon, että osaatte vaimonne kanssa tehdä oikeat ratkaisut.. Ja kyllä säki pian löydät vastauksen siihen pystytkö jatkamaan liitossa vai et.

Vierailija
11/20 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen häntä, kehun. Joskus ehkä pyydän tietyissä asioissa toimimaan toisin, pienet asiat kyseessä.

Mitä arvostus pitää sisällään, tiedän mitä se tarkoittaa, mutta ne asiat missä nainen haluaa arvostusta?

Haluan yrittää.

Mies

Vierailija
12/20 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käynyt huonosti, tosin seksiin asti ei menty, mutta sekin riitti. Tajusin, että silloinen suhteeni on loppu, koska pystyin tekemään sellaista. Vaikka näin jälkeenpäin ajateltuna en saanut suhteesta kunnioitusta ja arvostusta.. tasavertaisuutta,kannustusta, tukea.. En yhtään mitään mitä mielestäni suhteessa pitäisi olla. Ehkä se sai mut tajuamaan miten asiat on ja lähtemään suhteesta.

Vierailija
13/20 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

riski, että hän tekee sen uudestaan. Harva pettäjä muuttuu. Mielestäni olisi ollut lieventävä asia, jos hän olisi rakastunut johonkin toiseen ja useiden tapaamisten jälkeen pettäisi. Sillon se olisi voinut olla "vahinko" ja yhteen kertaan jäänyt pettäminen. Muuten vain pettämisen syynä on usein joku itsessä oleva tunne-elämän puutos tai itsetunto tms ongelma. Suosittelisin parisuhdeterapiaa. Mieti myös tarkkaan pystytkö itse jatkamaan sellaisessa parisuhteessa.

Vierailija
14/20 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan jos olisi juuri päättynyt 2v. kestänyt suhde joka olisi jatkunut salaa näin pitkään, pitäisin tilannetta paaaaljon vakavampana.

Eipä se järvi soutamalla kulu ja tuskin olet huomannut mitään parisuhteessannekaan, että tuo syrjähyppy olisi ollut sinulta jotenkin pois. Kertahairahdus ja oppirahat katumuksena maksettu vaimollasi, joten anna asian olla. Toki jos on siitä asti hyppinyt enemmänkin vieraissa, niin sitten kertoo jo luonteenlaadusta ja olisi tiukan pohdinnan paikka. jos vaan yksi kerta ja vanha juttu, niin huokaise helpotuksesta ettei pahempaa ja jatka elämääsi. Vaimosi tod. näk. on jopa luotettavampi tuon asian suhteen kuin ennen kokeiluaan, sillä nainen joka ei koskaan ole kokeillut kuinka iso morkkis tulee jos pettää, saattaa sen kokeilun kokeilla kun olosuhteet vaan ovat otolliset ja hetki vie mennessään. Toiset sitten viehtyvät hyppimään enemmänkin vieraissa tai ihastuvat ja pitävät salasuhdetta. Enemmän tiedän näitä "kerran kokeilin ja kadun enkä toiste samaa mokaa tee, ei sovi minulle".

Vierailija
15/20 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meiltä et voi saada vastausta, joka olisi tismallisen oikea, vain vaimosi tietää, mitä kaipaa, mutta osaako hän enää sitä sulle kertoa, sitäkään ei voi tietää.

Kauanko olette olleet yhdessä?

Vierailija
16/20 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen häntä, kehun. Joskus ehkä pyydän tietyissä asioissa toimimaan toisin, pienet asiat kyseessä. Mitä arvostus pitää sisällään, tiedän mitä se tarkoittaa, mutta ne asiat missä nainen haluaa arvostusta? Haluan yrittää. Mies

Ei ole sinun syysi, että vaimosi petti. HÄn teki ratkaisun siihen, etkä sinä. Suhteessa pitää olla kunnioitusta toisiaan kohtaan ja minusta nyt on juurikin niin päin, että vaimosi on se joka ei ole sillä hetkellä muistanut tätä asiaa. Vaikka varmasti katuu nyt tapahtunutta, mutta silti.. sinä et ole häntä toisen sänkyyn vienyt.

Vierailija
17/20 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen takia, että en kunnioittanut eksää, sain hyvää seksiä ja seikkailun vuoksi

Vierailija
18/20 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

riski, että hän tekee sen uudestaan. Harva pettäjä muuttuu. Mielestäni olisi ollut lieventävä asia, jos hän olisi rakastunut johonkin toiseen ja useiden tapaamisten jälkeen pettäisi. Sillon se olisi voinut olla "vahinko" ja yhteen kertaan jäänyt pettäminen. Muuten vain pettämisen syynä on usein joku itsessä oleva tunne-elämän puutos tai itsetunto tms ongelma. Suosittelisin parisuhdeterapiaa. Mieti myös tarkkaan pystytkö itse jatkamaan sellaisessa parisuhteessa.

Siellä myös selviää onko vaimolla tai sinulla myös omia henkilökohtaisia "lukkoja" mitkä pitää selvittää.

Vierailija
19/20 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka puidaan asiat miltä kantilta hyvänsä, niin veikkaan, että suhde/liitto on pilalla.

terveisin: KOKEMUSTA ON

Vierailija
20/20 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon teon perusteella. Pettäminen jättää aina haavan suhteeseen ja romuttaa ainakin tilapäisesti luottamuksen. Jos hän kuitenkin aidosti katuu tekoaan ja työstää sitä, mikä sai hänet ajautumaan siihen pisteeseen että hän petti, voit halutessasi antaa hänelle mahdollisuuden ja lähteä rakentamaan luottamusta uudelleen. Minä olen uskovainen ja sanoisin että Jumalan anteeksiantamuksen avulla tuosta tilanteesta voi päästä eteenpäin. Ei se varmasti helppoa ole, mutta jos teillä molemmilla on tahtoa rakastaa toisianne ja olette sitoutuneita ja haluatte jatkossa olla uskollisia toisillenne, niin silloin kannattaa yrittää. Päätös on sinun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän