Lue keskustelun säännöt.
Onko aloittelijan hölmöä ottaa
18.08.2010 |
golfin yksityistunteja? Alkeiskurssilta jäi sellainen tunne, että vain raapaistiin pintaa ja toivoisin enemmän opastusta.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla