Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on sitten joulun Thaimaan-matka hankittu, hotelli ja lentoliput varattu

Vierailija
17.08.2010 |

Mutta kestävää persettä ja pitkää pinnaa se kyllä vaati! Kas kun toimin nyt kerrankin palstan ohjeiden mukaan (kiitokset muuten kaikille halpismatkoja kauppaavista sivustoista vinkanneille!) kun vakuutuin siitä että itse netistä varaamalla matkan voi saada paljon halvemmalla kuin matkanjärjestäjän pakettireissun. Etenkin tälle meidän porukalle, kun meitä on peräti kuusi (2 aik. + 4 lasta 7-16-v).

Ja ihan oikeesti, mä onnistuin ja se toimi! Sain Seat24:ltä 18 päiväksi kaksi huonetta aamiaisella hyvästä hotellista (Finnmatkojen hotellien kanssa samalla alueella, mutta huonehinta törkeän halpa siihen verrattuna) + lentoliput koko revohkalle hintaan 4128 euroa.

Suora lento ei tietenkään ole kyseessä, yksi koneenvaihto, mutta kyllä tällä porukalla sen klaaraa, kun yhtään ihan pientä lasta ei ole mukana.

Miehen laskujen mukaan istuin koneella varauksen tiimoilta kaikkiaan 7 tuntia ja 28 minuuttia. Eniten meni aikaa, kun hain hotellia Thaimaan oman turistitoimiston sivujen kautta ja otin sinne yhteyttä. Vastaus ja hinta tulivat kolmessa tunnissa, mikä oli musta ihan ok.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähden kuukaudeksi thaimaahan. 2 aik. sekä 2 (10,12v) lasta.

Puolihoidolla ja iso kolmio 4 tähden hotellista.

Koko kuukausi puolihoidolla maksaa vain 6600 e.

Eli pidän tätä edullisena. Ja olen tyytväinen.

Vierailija
22/25 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähden kuukaudeksi thaimaahan. 2 aik. sekä 2 (10,12v) lasta. Puolihoidolla ja iso kolmio 4 tähden hotellista. Koko kuukausi puolihoidolla maksaa vain 6600 e. Eli pidän tätä edullisena. Ja olen tyytväinen.

tarkoitus olisi lähteä ensi vuoden puolella reissuun, 2 aikuista ja 1 lapsi, bangkok-hua hin yhdistelmäloma n. 2 vkoa. Hyvä hotelli keskusta-alueella molemmissa kaupungeissa, ja mahd. edullisesti.. Vinkit otetaan kiitollisena vastaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

surffailin finnmatkojen sivuilla ahkerasti ja varasin matkan 10 kk ennen matkaa kun sattui hyvät tarjoukset.

Eli jos tänään olisin varailemassa katselisin jo ensi kesää. Ja jo alkuvuodesta seuraavaa talvea.

Näin löytyy eduliset hinnat. (1kk=6600 e)

Vierailija
24/25 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudelta vuolta 15vrk Krabiin kaksi aikuista ja lapsi 3600eur. Ihan ok pakettimatka =)

Vierailija
25/25 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin silloin kun varasin matkaa myös 2 viikon matkoja.

Mutta samoilla lennoilla, samassa hotellissa 2 viikkoa puolihoidolla olisi maksanut yllätys, yllätys 5400 euroa.

Eli miltei saman kun koko kuukausi tulee meille maksamaan.

Eli vertailkaa hintoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi