Vantaan Ilola, millainen alue? Rakennuttavat uustuotantoa sinne
Millainen alue Ilola on?
Kattelen etuovesta näitä ja näyttävät kohtuuhintasilta versus että ovat uusia. 250 000 riittäisi 74m2 kolmioon, neliö olisikin jo 300 000
Oon ihan vihreä näissä asuntoasioissa. Vantaa-angsteja on turha alkaa jankata, en ole Vantaalla asunut, mutten aio jättää sitä pois ehdokkaistakaan jonkun huonon mielikuvan takia.
Tässä just punnitsin, että kumpi sitä paitsi olisi kamalampaa: asua jollain keskinkertaisesti hyvällä alueella ympäryskunnissa ja käyttää työmatkoihin ja kakkosautoon hirveet rahat, vai nipistää statuksessa ja muuttaa Vantaalle?
Luulen, et itsetunto sais kolauksen, mutta elämänlaatu vois Vantaalla olla silti parempi kun kauempana asuessa.
Kommentit (25)
Olen juuri miettinyt muuttoa ilolantie 9 lumon vuokra asuntoihin.. Uskaltaako sinne muuttaakkaan jos naapurit kyttää ja ilkivaltaa tehdään ja tiirikoidaan sisään toisten asuntoihin? Ulospäin näyttää ihan kivalta alueelta, mutta onko siis asukkaat kaikki työttömiä häiriköitä ja kyyliä :D
Vuokralle Ilolaan voisin muuttaa väliaikaisesti (jos kiva asunto ja edullinen), mutta omaa asuntoa en sieltä ostaisi, vaikka halvalla saisi. Paikka on keskellä ei mitään ja edullisia vuokrataloja siellä seassa.
Ilolasta lisää nykypäivän tilannetta? Onko jatkoon vai ei?
Ei jatkoon koska vantaalle ei kannata muuttaa
Missä tuollainen lintokoto on, ettei ole häiriöitä?