Törkein tietämäsi pettäminen
Erään tutun miehen vaimo petti miehensä parhaan kaverin kanssa, joka oli myös heidän lapsen kummi.
Kaveri oli ollut miehen bestis jo päiväkodista lähtien. Mies oli monet kerrat puhunut ystävänsä kanssa epäilyksistään, että vaimolla on joku toinen. Bestis oli vaan lohduttanut ja sanonut, ettei varmaan ole, kun vaimohan suorastaan palvoo miestään. Ja samaan aikaan treffaili naisen kanssa ja paneskeli heidän kotonaan, kun mies oli työreissussa.
Kommentit (1234)
onko teidän Konsultti ja toimistotyössä olevien naisten miehen pettäneet teitä? onko teidän miehet parempia kuin lattiatason miehet??
Martina petti Eskoa Levillä Stefanin kanssa.
Eksän veli oli pannut hänen muijaansa kotibileissä. Sellainen jiesus kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Eksän veli oli pannut hänen muijaansa kotibileissä. Sellainen jiesus kyseessä.
oliko toimihenkilö vai missä ammatissa?
Vierailija kirjoitti:
Itse varattuna miehenä panin raskaana olevaa naista heidän aviovuoteessaan paljaalla ja sain tulla sisäänkin. Mies oli työmatkalla samaan aikaan. Kyllä aika nopeasti lensi lasti, mutta hetken suihinoton jälkeen pantiin uudestaan.
okei vau, mutta oletko toimihenkilö vai missä ammatissa olet?
Vierailija kirjoitti:
Olen putkari.
oliko se jännittävä pano? mahtaako koskaan toimihenkilö mies pettää esim vuokrafirman konsultti naista? vai onko ne miehet 100% uskollisia
M45
Vierailija kirjoitti:
Kaverini oli aina kova naisten mies (tumma ja komea). Seurusteli aina jonkun kanssa, mutta usein oli myös sivusuhteita - tätä kesti 16 vuodesta 34 vuotiaaksi. 34-vuotiaana eli pitkässä parisuhteessa tosi mukavan lähes oman ikäisen naisen kanssa. Kaverini tapasi kuitenkin töissään ravintolassa 22-vuotiaan nuoren opiskelijanaisen, jonka kanssa aloitti suhteen ja rakastui. Kaverini jätti pitkäaikaisen avovaimonsa tämän nuoren naisen vuoksi. Tämän jälkeen nuori naisystävä totesi kaverilleni, "että hän on sellainen mies, jonka kanssa pidetään hauskaa, mutta ei aleta vakavaan parisuhteeseen" ja jätti kaverini samantien.
Kaverini oli kokki ja tämä nuorinainen opiskeli oikiksessa. Sillä taisi olla jotakin tekemistä asian kanssa.
Miten kaverisi otti asian?
Vierailija kirjoitti:
Martina petti Eskoa Levillä Stefanin kanssa.
Ja Esko on julkisesti tunnustanut pettäneensä Martinaa Hunksien keikoilla useaan kertaan.
Älä anna Martinan mennä ihosi alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti se on niin, että uros-elukalla pitäisi kuitenkin olla oikeus pitää useampia vaimoja. Tästä ei nyt feministit tykkää. Mutta esim. mormoneilla on useampia vaimoja. Miehellä pitää olla kuitenkin varallisuutta elättää heidät ja lapset.
Ei kaikilla mormoneilla ole useita vaimoja. Henkilökohtaisesti tunnen muutaman pariskunnan. Näillä aviomiehillä on vain yksi vaimo.
Ei mormonit salli monia vaimoja. Tämä porukka, joka kutsuu itseään mormoniksi, ei ole hyväksytty "aitojen" mormonien toimesta mormoneiksi. Samalla lailla kun mormonit kutsuvat itseään kristityiksi, mutta kristityt eivät pidä heitä kristittyinä. Mormonit ajattelevat "johtajansa" oleen jo pahuuden vallassa kun alkoi ottamaan monia vaimoja.
T: entinen mormoni.
Vierailija kirjoitti:
onko teidän Konsultti ja toimistotyössä olevien naisten miehen pettäneet teitä? onko teidän miehet parempia kuin lattiatason miehet??
Kertokaa Konsultti naiset että onko teidän miehet jäänet kiinni ikinä pettämisestä??
Naapuri lompsi ovelle kun vaimo oli poissa.
Vierailija kirjoitti:
Naapuri lompsi ovelle kun vaimo oli poissa.
Ok vau, kerro tarkemmin, oliko jännittävä pano? ja minkälaista työtä teet itse?
Kyllä se jännitti mutta oli älyttömän kiihottavaa. Nainenki oli aivan kiimoissaan kun oli raskaana. Ja kyllä toimihenkilöthän pettää kaikista eniten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa Konsultti naiset että onko teidän miehet jäänet kiinni ikinä pettämisestä??
Konttoripuolella tapahtuu eniten irtoseksiä
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se jännitti mutta oli älyttömän kiihottavaa. Nainenki oli aivan kiimoissaan kun oli raskaana. Ja kyllä toimihenkilöthän pettää kaikista eniten.
Eniten?! oikeesti. mistä tiedät tälläset jutut? olen itse lattiatason työntekijä ja olen luullut aina että ne on eniten uskollisia ESIM konsultti jne..
Ei todellakaa ole uskollisia 😀 olen konsulttina yhdessä rakennusfirmassa ja voi että niitä pikkujouluja varsinkin laivalla.
Rysssäläinen vaimo yritti ennen eroa tinkiä anomaan viisumin hänen puolestaan, koska olimme vielä silloin muodollisesti naimisissa. Soitin konsulaattiin, ja hupsista keikkaa: hänellä oli jo vuosia ollut miesystävä, joka oli hakenut ja maksanut hänelle viisumit (avioliittomme aikana). Kun huomautin tästä, kuului huuto: idiot!. Sen jälkeen emme ole olleet yhteydessä, mutta avioliitto onneksi päättyi ilman että tarvitsi nähdä kyseistä otusta.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaa ole uskollisia 😀 olen konsulttina yhdessä rakennusfirmassa ja voi että niitä pikkujouluja varsinkin laivalla.
Onko teidän miehet eniten pettäneet vai onko naiset samanlaisia??
Vaikuttaa olevan suht yleistäkin että mies pettää raskaana olevaa tai synnyttämässä olevaa naistaan? Outoa.