Pystyisitkö luottamaan mieheen jos
Mies 35v olisi elänyt erittäin vauhdikasta poikamieselämää (jatkoja ja ryyppybileitä kavereiden ja nuorten naisten kanssa kotonaan ja milloin kenenkin kanssa paneskellut) ja sitten alkaisi seurustelemaan kanssasi. On itse sanonut pettäneensä edellistä seurustelukumppaniaan.
Sinulle vannoisi uskollisuuttaan ja rehellisyyttään, mutta sitten kun olisit raskaana mies
-ryyppyreissun jälkeen soittaa kotoaan ja valehtelee menevänsä nukkumaan, kun tosiasiassa soittaakin kaverinsa paikalle jatkamaan ryyppäämistään kanssaan. Tämän jälkeen yrittää vielä valehdella puhelimessa, mutta kaverin ääni paljastaa hänet.
Siinä vaiheessa alkaa huutamaan sinulle ja lyö luurin korvaan eikä enää vastaa puhelimeen.
No, ilmestyy oven taakse ruusupuskan kanssa katuvana ja lupaa ettei enää ikinä valehtele.
Kunnes,
- vauvan ollessa 2kk, lähtee baariin ja ainoa pyyntöni on, ettei nyt sitten mitään jatkoja varsinkaan jos naisiakin on jatkoilla.
No, soitan aamulla monta kertaa ja kun krapulasta selviää vastaa puhelimeen ja sanoo olleensa jatkoilla ja joo, naisiakin oli, mutta hän lähti noin tunnin päästä jo pois ja minä olen kamala kun en sitä ymmärrä, että HÄN LÄHTI MINUN TAKIANI POIS SIELTÄ. Huutaa ja raivoaa ja uhkaa jättää minut ja vauvan koska minä olen tällainen paska!
Minä menetin luottamuksen ja hänen mielestään siihen ei ole mitään syytä, minä olen omistushaluinen ja se paska tässä suhteessa kun en anna hänelle tarpeeksi vapautta.
Sietäisittekö te tällaista käytöstä hyvät kanssasisaret vai olenko minä todellakin kamala akka?
Eikä tässä todellakaan kaikki, vain se miksi olen menettänyt luottamukseni.
Kommentit (8)
Eikö jokainen mies joskus tee sellaista? Siltikin olemme olleet onnellisesti yhdessä jo 10 vuotta. En minä itsekään mikään nunna ole ollut ennen enkä nytkään. Tee oma ratkaisusi, mutta minun mielestäni toisen liiallinen rajoittaminen on ahdistavaa.
Mä en ottais edes miestä joka ylipäätään ryyppyreissuja harrastaa, mun mieheni harrastaa ihan vaan paria liikuntalajia ja autoja. Ap:n mies harrastaa ryyppyreissujen lisäksi ilmeisesti myös muita naisia ja puhuu (huutaa) ap:lle tavalla jota yhtään kenenkään ei tarvitse sietää. Lemppaa ap mies elämästä sen sijaan että alistut ja annat miehen repiä itsesi.
mielestäni tommonen toimiinta on hyvin epäkunnioittavaa. ja että kehtaa vielä raivota sulle. miehesi pääsee kuitenki viettämään iltaa, ja pyyntösi olla osallistumatta jatkoille ei minun mielestä ole liikaa pyydetty. itse en vastaavanlaista käytöstä jäisi kattomaan.
Mutta en ehkä olisi tehnyt lastakaan tuollaisen miehen kanssa, joka ei pysty sitoutumaan niin paljon, että asuisi kanssani samassa kämpässä.
Muutenkin touhu kuullostaa sitoutumiskammoisen ja lapsellisen miehen touhulta. Kyllä tuon ikäisen luulisi jo osaavan käyttäytyä paremmin ja ottavan muutkin huomioon.