ystävä löi luurin korvaan.
ystävälläni on tapana kertoa suhdekiemuroistaan mulle. ja oon lähes aina erimieltä hänen kanssaan asioista. Hän siis aina kysyy neuvoa ja mitä sä tekisit, oonko vähä tyhmä ku teen näin yms.. ja mä kerron sit mitä tekisin ja vastaan sen kysymyksiin. silti se niistä aina suuttuu.
nyt onkin sanonu et me voitas puhua muista kuulumisista ku aina tulee jotain sanomista mun vastauksista.. mun mielestä siis ei ole oikein monen miehen kans pelata samaan aikaan. jne. ja hänestä minä olen heti tuomitseva. vaikka olen sanonu et tekee niin ku itte haluaa mut minusta on väärin.
eilen kerto ku tykkää siitä ja siitä.. ja ehkä vähä tostakin, sanoin ettet sä ny kaikista voi samaan aikaan tykätä. (ikää on siis 27v) se suuttu ja sano et menkää te vaan sit nauttimaan aidosta oikeesta rakkaudesta ja löi luurin kiinni. olin ihan äimänä.
en kokenu et olisin tehny jotain väärin. hän kysyy ja mä vastasin ja toki luulis et voi erimieltä olla asioista. vai miten??
Kommentit (5)
vähä ajattelin.. nuorempina biletettiin yhdessä.. ja nyt mä 4vuotta naimisissa ja lapsia.. joten se meno on jääny..
musta tuntu tosi pahalta illalla kun löi luurin korvaan. ja taisin olla vähä vihanenkin. nyt sit vaan odottelen yhteydenottoa. josko sitä tulee..
oon nähny sen monta kaveruus suhdetta kaatuvan kun ei osaa sopia.. ja kaikessa pitää oman päänsä.
vaikka hälle aina sanon et asioista voi olla montaa mieltä:)
Tämä soittelee aina kaveripiirin läpi ja kyselee mielipiteitä ja vinkuu hyväksyntää. Jos vastaukset ei miellytä (erityisesti nämä miehiin liittyvät mielipiteet), neiti vaihtaa aihetta ja lopettaa puhelun nopeasti. Jos taas olet samaa mieltä asiasta, tyttö on ylintä ystävää kanssasi.
Itseäni tämä ärsyttää suunnattomasti. Viiden vuoden aikana "mitä minä sanoin"-tilanteita on tullut lukuisia, eikä tämä taida ikinä oppia, että joskus kannattais kuunnella mitä ystävällä on sanottavaa. En minä ilkeyttäni sano, että se väkivaltaisuuteen ja pettämiseen taipuva alkoholisti on huono vaihtoehto poikaystäväksi, kun kerran parempiakin löytyisi. Ja sitten kun sukset menee ristiin miehen kanssa, niin ollaan itkemässä olkapäätä vasten.
eilen kerto ku tykkää siitä ja siitä.. ja ehkä vähä tostakin, sanoin ettet sä ny kaikista voi samaan aikaan tykätä. (ikää on siis 27v) se suuttu ja sano et menkää te vaan sit nauttimaan aidosta oikeesta rakkaudesta ja löi luurin kiinni. olin ihan äimänä.
minusta olit varsin röyhkeä, olisin minäkin suuttunut. Enkä suutu edes helposta
Lisäksi hän on hmistyyppiä, joka tahtoo kuulla vain myönteistä hymistelyä. Voit joko lopettaa hänen sepustuksiensa kuuntelun tai kovettaa itsesi lueskentelemalla AVta. Ihmistyyppi on täällä hyvin yleinen.
Ei kai nyt kukaan HALUA deittailla useampia miehiä samanaikaisesti, niin vaan joskus käy, jos suhteet jäävät ns. limboon, paikoilleen junnaamaan, eikä olla päätetty, saako muitakin tapailla.
Ystävääsi harmittaa, koska haluaisi parisuhteen. Sinulla parisuhde on, joten sinun on "helppo huudella" kun "et tajua".
Ihan näin lonkalta arvioisin näin. Itselläni on samanikäinen, tismalleen samalla tavalla käyttäytyvä ystävä, joka haluaisi jo parisuhdeen ja perheen, mutta ei siinä onnistu. Joskus me vakiintuneet saamme sitten ns. turpiimme tämän vuoksi.