Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Uuden miesystävän ex on malli...

Vierailija
16.08.2010 |

... kaunis kuin mikä. Sain juuri tietää ja uteliaana tietysti googletin heti. Pitkätukkainen kaunis brunette...

Mitä se nyt mun kanssa tekee, tällainen tavallinen perusnainen????

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

me mallit saatetaan olla sen verran kusipäistä porukkaa, että meidän kanssa on mahdoton sitoutua. Ei siinä kaunis naama ja upea varsi auta.

Vierailija
2/21 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on ex

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelee ilmeisesti.

Älä nyt stressaa tommosesta, exät on exiä ja usein vielä ihan hyvästä syystä.

Vierailija
4/21 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita naisia näkee tuontuosta! Ota rauhallisesti, vanhoja suhteita ei pidä kaivella!

Vierailija
5/21 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelee ilmeisesti. Älä nyt stressaa tommosesta, exät on exiä ja usein vielä ihan hyvästä syystä.

Olisit tyytyväinen, että miehesi arvostaa ilmeisesti muutakin kuin pelkkää ulkonäköä! Se, että ex on kaunis, ei tee hänestä muuten miellyttävää ihmistä!

Vierailija
6/21 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit sitten aidosti malli tai et, mutta silti. :)

Vierailija
7/21 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti. Mussa yhdistyy kaikki hyvät ja huonot puolet, joten tiedän ettei apn kannata olla kovin murheissaan.

Yksi "tavallinen nainen" saattaa olla parempi kuin kourallinen malleja.

Tuskimpa kovin moni mies jaksaa katsella naista joka jokaisen tiskauksen jälkeen hoitaa puutikulla rasvatuubi kädessä kynsinauhojaan puoli tuntia tai itkee pizzan syönnin jälkeen tulevaa naamansa, mikä saattaa alkaa kukkimaan. Tosin, eivät kaikki mallit ole tuollaisia, mutta kaikenlaisia sitä kuitenkin löytyy. Nähty on. Ja tehty.

Ja tuohan sen miehellekin paineita. Ei voi kesällä grillailla ja kiskoa kaljaa samalla tahdilla, koska eihän mallin mies voi olla LIHAVA! Herra jumala sentään sitä häpeää. Eikä miehen itsetunto kestäisi sitä, koska malli tekee töitä komeitten miesten kanssa.

- nro 2

Olit sitten aidosti malli tai et, mutta silti. :)

Vierailija
8/21 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö on vain yksi puoli. Joku komea tai kaunis saattaa olla paljon puoleensavetämättömämpi kuin vähemmän kaunis, jolla on luonnetta ja karismaa ym avuja.

Osaan verrata, koska minulla oli miesystävä, joka oli jumalaisen komea oikeasti eli olisi voinut olla malli. Hänen jälkeen löysin miehen, joka todella hyvännäköinen, mutta ei voisi olla mitenkään malli ja tämän jälkimmäisen ottaisin varmasti, jos pitäisi nyt valita. Sisältöä ym. paljon enemmän.

Unohda tuo asia se ei merkitse mitään. Mikäli mies hakisi vain kauneutta naisessa niin hakisi vain malleja seurakseen.

9/21 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

downshiftaukseksi ja se on erittäin muodikasta.

Vierailija
10/21 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka ex-avokki oli todella kaunis nainen, mallintöitäkin tehnyt.

ex:stä kuultua: kontrolloiva, sairaalloisen mustasukkainen, ulkoiset kulissit todella tärkeitä, äärimmäisen epävarma oman ulkonäkönsä suhteen, vaikka oli niin kaunis. Petti miestä.

Relaa. Parisuhteen ei kuulu olla helvetti vaan mukavaa, ja tuon exsän kanssa se oli kuulemma ollut helvetti.

Vierailija
11/21 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ensijärkytyksestä toivuttuani mietin että tosiaan - vaikka en kauneudessa exälle pärjää niin ehkä sitten jossain muussa... Justiinsa mies sanoi eilen illalla kun vaahtosin jostain jutusta että sä olet "ihana kun oot noin aidosti tohkeissas" :-DD Se on ihan kiva kuulla kun olen aika kova hösläämään kaikkea, sattuu ja tapahtuu :-))

Joskus aiemmin (kun en vielä tiennyt että ex on malli) mies kerran tokaisi että suhde meni karille kun ex oli niin paljon kiinni kaikessa "ulkoisessa". Ehkä se sitten oli just tuota jota joku malli itse tuolla kommentoi (kiitokset sinulle vastauksesta!).

No niin, nyt ois lättykestien aika!

Aurinkoista päivää kaikille tavisnaamoille ja finnittömille mallimammoille :-))

t AP

Vierailija
12/21 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä henkilökohtaisesti heittäisin ton suhteen romukoppaan, koska mun itsetunto ei kestäisi että ukko on saanut kauniimpaa naista kuin minä.

Ja turha sanoa että kauneus on katsojan silmässä. Jos kysytään sadalta ihmiseltä kumpi on kauniimpi, minä vai se malli, varmaan 95 ihmistä vastaa että se malli on kauniimpi.

Onneksi kaikki mun miehet exät on rumempia kuin minä.

Vierailija
13/21 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

downshiftaukseksi ja se on erittäin muodikasta.

Vierailija
14/21 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs sanoisitte siihen, jos miehellänne olisi tästä ex-tyttöystävästään, joka oli malli, julisteenkokoinen kuva vaatekaapissaan piilossa?

Tekisi mieli repiä se, kun löysin.

Vierailija
15/21 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin kaunis blondi mutta kun kuulin tuon ja googletin niin toki aloin vertailemaan. Mies on kyllä sanonut, että nainen oli hieman skitso ja petti yms.

Vaikka olenkin itsevarma ja tiedän ettei mieheni todellakaan haikaile exänsä perään niin kerran hieman nakersi kun menin alusvaateliikkeeseen ja siellä oli kyseisen naisen iso juliste seinällä.. Kavereilleni en ole kehdannut tästä mainita. He kun voivat niputtaa miheni "tiettyyn kastiin".

Mutta hei mallit ovat vain malleja. Ihan normaaleja ihmisiä jotka vain tienaavat ulkonäöllään.

Vierailija
16/21 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hei mallit ovat vain malleja. Ihan normaaleja ihmisiä jotka vain tienaavat ulkonäöllään.

ulkonäöllä joka on parempi kuin 99% muista naisista, ja ulkonäkö on miehille parinvalinnassa todella tärkeää.

Vierailija
17/21 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä vaikutat paljon siistimmältä ja hauskemmalta kun mikään "ties mikä malli". Anna mennä vaan ihan kympillä, sä rulaat!

Vierailija
18/21 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättikö mies mallin vai tuliko mies lempatuksi itse?

Vierailija
19/21 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonteeltaan mitä ihanin ihminen: rakastava, huumorintajuinen, joustava, perheelleen ja lapsilleen omistautunut, sekä veitsen terävä älyltään.

Avioliitto rikkoutui isäni mahdottomuuden ja keskenkasvuisuuden vuoksi -isäni oli elämäntapatyötön ja boheemi "taiteilija", äitini sitten hankki perheelle elannon ja tiukimpina aikoina näki itse nälkää, mutta isäni se vei surutta lasten talvivaatteita varten kerätyt säästöt ja osti vaikka bassokitaran.

Mutta mikä on se virallinen tarina erosta? Äitini ei ole koskaan puhunut henkilökohtaisista asioista julkisesti, isäni sen sijaan olen kuullut suoltavan vaikka minkälaista tuubaa tutun tutuillekin ja äitini on tullut porukalla todettua petturiksi, julman kauniiksi ja kylmäksi ihmiseksi.

Se että nainen on kaunis tai jopa malli, ei tee häntä ihmisenä epäkypsemmäksi tai huonommaksi. Vaikea kai niellä, mutta joillakin on koko paketti: luonne, ulkonäkö ja äly.

Miehelläsi ja exällään on mitä todennäköisimmin ollut rakkautta ja säkenöintiä välillään, jos ovat yhteen päätyneet, mutta suhde ei pidemmän päälle toiminut ja päättyi eroon. Ilmeisesti yhteiselo ei onnistunut ja alkuihastuksen jälkeen henkilökemiat osunut yksiin.

Nyt mies on nähnyt aivan ihastuttavan naisen, sinut, ja kenties on hyvää vauhtia rakastumassa. Hänen menneisyytensä ja edelliset suhteet ei kuulu sinulle, joten älä vaivaa niillä päätäsi. Olet ainutlaatuinen persoona ja taatusti miehen silmissä kaunis ja seksikäs. Kaikkien 6 miljardin ihmisen joukossa on vain yksi sinä. The One. Ja juuri sinut mies haluaa.

Vierailija
20/21 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeesti ehkäpä se ex ( koska on ex) oli löyhäpää ja itseään täynnä... sitä paitsi, mistä sinä ukkos maun tiedät? mitäs jos sinä oletkin ukkosi mielestä kauniinpi, kuin tuo exä? itseään katsoo usein hyvinkin kriittisin silmin.

Me aikoinaan käytiin ukon kanssa keskustelua kauneudesta. Minusta mm. Sandra Bullock on tosi kaunis, mut yllätyksekseni mun mies totesi että mä olen hänen mielestä kauniinpi.. Eli se kauneus on katsojan silmissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi