Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Töistä - kumpi parempi?

Vierailija
16.08.2010 |

a) ei töitä, talous kärsii, ahdistaa

vai

b) on töitä liikaakin, tehtävä välillä iltaisin ja öisinkin, kun deadline pukkaa päälle, ahdistaa, mutta talous on kuitenkin ok?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu toki, onko sulla perhettä...En osaisi jäädä muiden siivelle elämään, jos töitä on tarjolla. Onko ainoa mahdollisuus maaninen työnteko, vai voisitko löytää paikan, jossa asiat olisivat tasapainossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan