Lue keskustelun säännöt.
Töistä - kumpi parempi?
16.08.2010 |
a) ei töitä, talous kärsii, ahdistaa
vai
b) on töitä liikaakin, tehtävä välillä iltaisin ja öisinkin, kun deadline pukkaa päälle, ahdistaa, mutta talous on kuitenkin ok?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Riippuu toki, onko sulla perhettä...En osaisi jäädä muiden siivelle elämään, jos töitä on tarjolla. Onko ainoa mahdollisuus maaninen työnteko, vai voisitko löytää paikan, jossa asiat olisivat tasapainossa.