Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:Miksi olet kotona nyt? Oletko lomalla ym.?

Vierailija
16.08.2010 |

Itse kotiäiti,mies lomalla ja lähti lapsen kanssa ulkoilemaan. Itse nautin hiljaisuudesta ja kohta kokkailen sapuskaa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla töihin anivarhain:)

Vierailija
2/21 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen monimuoto-opiskelijana ja tänään etätehtävien palautuspäivä; jo yhden olen saanut tänään valmiiksi ja enää yksi jäljellä! Eli taas puurtamaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-viikkoisen pojan kanssa.

Vierailija
4/21 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhuoneeni on kotona. Mies on omalla työpaikallaan, lapset koulussa, esakrissa ja päivähoidossa.

Vierailija
5/21 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit on koulussa ja kuopus eskarissa ja sitten päiväkodissa

Vierailija
6/21 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies töissä ja minä työttömänä kotona. Tosin työttömyys loppuu viikon päästä, eli tätä riemua ei pitkään enää kestä.

Vierailija
7/21 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä tämän viikon. Lapsi meni ekalle luokalle tänään....nyyh...

Vierailija
8/21 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on takana ja iltalypsy edessäpäin. Lapset menivät tavallista aikaisemmin päiväunille.

Vierailija
9/21 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskupino odottaa kirjoittamista, ihan just aloitan.

Vierailija
10/21 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen lähti juuri kouluun. Kahden nuoremman kanssa lähden kohta päiväkotihommia sopimaan ja käymään kaupassa.

Vierailija
11/21 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, millasta olla kotiäiti?

saatko mitä tukia? itse haaveilen, että jäisin kotiäidiksi, kun kotihitovapaa loppuu, onko teillä tiukkaa?

Vierailija
12/21 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikko koulussa ja kuopus päiväkodissa. Liikuntakyvyttömänä en pysty lapsia hoitamaan ;-(

Vierailija
13/21 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lasten piti aloittaa päiväkodissa,mutta kuopus 3v. heräsi aamulla silmät rähmästä kiinni muurautuneena ja lämpöäkin oli 37 ja risat joten jatketaan kotona vielä...

Vierailija
14/21 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kotona olen ollut lasten kanssa 6v. joten hyvin alkoi tämä töihin paluu. Päiväkotiin oltiin tutustumassa viime viikko joten sieltäkö lie pöpö tullut? Tai kait se on voinut tulla mistä vain :(.

Vierailija
15/21 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tällä hetkellä minäkin saan kotihoidontukea ja kohta taas äp-rahaa, kun viidennen la on joulukuussa, mutta kun olin "oikeana kotiäitinä" vuoden tuossa kolmosen ja nelosen välillä (eli nuorin oli yli 3v) niin ei minulla ollut mitään omia tuloja, ainoastaan lapsilisät tulivat tililleni ja niillä sitten ostettiin ruokaa - muuten oltiin ihan miehen tuloilla.

Nyt olen kotona, kun joku ihana ihminen murtaututui viikonloppuna meidän autoon ja ei päästykään sitten lasten kanssa perhekerhoon tänään (asumme maalla ja täältä ei kulje mitään julkisiakaan, joten kun autolla ei voi ajaa niin ei sitten mennä minnekään).

Vierailija
16/21 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kotihoidontuella, nuorin lapsi 1v ja sitten 5v. Mieheltä loppuis loma ja palasi töihin, arjen pyöritys alkaa..

Vierailija
17/21 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden kohta kuljettamaan anoppia silmälääkäriin. Ensin hänet pitää herättää, syöttää ja pukea. Lähtemään motivoiminen on kuitenkin se vaikein nakki tässä.

Vierailija
18/21 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen vein jo äsken tarhaan, kun ei osaa rauhoittua jos vien suoraan ruoalle ja päiväunille.

Vierailija
19/21 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies töissä ja minä työttömänä kotona. Tosin työttömyys loppuu viikon päästä, eli tätä riemua ei pitkään enää kestä.

Minulla muuten sama, mutta oma työttömyyteni ei lopu koskaan...Tätä "riemua" on kestänyt jo aivan liian kauan.

Vierailija
20/21 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen tenttiin. (hih)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan