1v lapsen vanhemmille
Kuinka saatte lapsenne yöunille? Onko nukuttaminen helppoa vai meneekö aikaa taisteluun?
Kommentit (6)
nukkuu päikkärit ja koska herää.. Meillä tyttö menee päikkäreille 11 aikaan, herää klo 13 viimeistään :) ja sen jälkeen ei unia. Useimmiten tyttö nukahtaa itsekseen sänkyyn tuttipullon kanssa ( joo, pitäs ottaa se siltä pikkuhiljaa vallan pois ! :) ) Joskus neiti siel viel huhuilee ja höpöttää, joskus myös huutaa, mut kyl hän iha itseksee nukahtaa :) Jos on nukkunu kahdet päikkärit, ni sit tulee oli tosi vaikeeta saada nukkumaan ! Meijä neiti menee yöunille 19.30-20-30 ja herää aamulla 8-9.30 aikaan :)
maitoon usein nukahtaa ja viimeistään kun tökätään tutti suuhun, noloa, mutta toimii. Joskus menee sekaisin rytmit ja silloin ei tunnu nukahtavan millään.. annetaan valvoa
nukahtaa kun juotetaan nokkamukista maito sängynreunalla, annetaan tutti ja harso ja laitetaan sänkyyn niin itsekseen nukahtaa sinne.
Päikkärit nukku n.12-14.30. Vain yhet. Jos ei nuku kunnon päikkäreitä ja tarvii toiset, silloin menee pitkään.
vähän päälle 1v nukahtaa vielä tissille :/ Oon yrittänyt irtaannuttaa,koska muuten ei enää tissiä syö,mutta nyt tekee hampaita,neljää yhtä aikaa ja on öisinkin pari kertaa "tarvinnut" tissiä... Oon ajatellut,et kunhan nää hampaat on tullut niin vieroitetaan.
Päikkärit nukkuu 12-14 ja vain nuo yhdet päivässä,yöunille menee 20.30-21 ja herää 08.30-09.
on (onneksi) mennyt samalla "kaavalla" n. 4 kk saakka. Eli iltapalalla maha täyteen. Sitten sänkyyn kera tutin ja uniräsyn. Joskus simahtaa samoin tein, joskus pyörii ja hyörii ja laulelee pitkänkin tovin, mutta aina nukahtaa kuitenkin itsekseen.
siinä aikaa menee ja toisinaan hermojakin.... Nyt mua ainakin nukuttais jo hirveesti kun oon muutaman yön valvonut sairaiden lasten vuoksi, mutta tämä yksi vuotias on paremmissa voinneissa jo ja pitää mulle seuraa:) Meidän 3v nukahtaa kyllä huomattavasti paremmin kuin tämä 1v!