Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iso lautasellinen kanasalaattia ja yksi kananmuna.

Vierailija
15.08.2010 |

Onko ok ateria?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kastiketta.

Vierailija
2/16 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulta lähti nälkä niin eikö se silloin ollut hyvä ateria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko paikallaan haukut jotka sain?

Oliko tuo minun ateria alkupala? ap

Vierailija
4/16 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka mieheni valmisti, omasta toiveestaan. Kelpasi hyvin koko perheelle ja nälkäkin lähti. Minusta siis tuo toimii ateriana ihan hienosti.

Vierailija
5/16 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko paikallaan haukut jotka sain? Oliko tuo minun ateria alkupala? ap

Pelkät kurkut, tomaatit ja kanapalat ilman (itse tehtyä) kastiketta ja mausteita ei kyllä paljon miltään maistu.

Vierailija
6/16 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä todellakaan mitään kastikkeita

NAM!

Vierailija
7/16 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kysyisin että mihinkäs soosi jäi. Muuten kelpaisi.

Vierailija
8/16 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitä ei ollut, muita kyllä.

Ihan maustettua ja kosteaa se salaatti oli.

Kanaakin reilusti.

Aamupalaksi paistoin niitä rahkalettuja joita täällä eilen mainosttiin ja niitä oli kunnon vuori.

Lounaaksi oli tuo salaatti.

Päiväkahvilla oli omenapiirakkaa.

Nyt on uunissa pihvit, perunat ja kasvikset, kohta syödään.

Mä olen ihan puhki(kiukusta) ja vihaan miestäni joka ei arvosta mun kokkauksia lainkaan :( ap

Vierailija
9/16 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teet kaksi ruokaa (miksi) viikonloppuna vanhemmille niin se tietysti hieman omituista.. Itse ihmettelin aikanani kun ystävä sanoi että heillä päivällisenä koulupäivän jälkeen esim. riisipuuro ja mehukeitto. Perheen miehet nimittäin raskaissa hommissa.

Vierailija
10/16 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään ei tekisi pahaa vaikka eläisi viikon pelkällä kanasalaatilla. ap

Vierailija
11/16 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai tekee nipun voileipiä kylkeen.

Meillä olisi kelvannut kyllä.

Vierailija
12/16 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehelle ei maistu se lounas, jonka sinä teet, hän voi varmaan sitten tehdä itselleen (tai koko perheelle) jotain muuta. Muutenkin, eikös 2000-luvulla kokata yhdessä tai vuorotellen ja käydä keskusteluja, jotka menevät jotakuinkin näin "Mitäs tänään syötäisiin? Mitä sun tekisi mieli; itse ajattelin kanasalaattia. Kipaisetko sinä kaupassa, niin minä voin vääntää sen salaatin (siis jos on kiire, eikä ehditä yhdessä rauhassa kokata)?"

Meillä ainakin päätetään yhdessä, mitä syödään, ja se kokkaa, joka on parempi ko. ruuan laittamisessa tai joka joutaa paremmin päiväohjelman puitteissa. Usein viikonloppuisin kokataan yhdessä ihan kokkaamisen ilosta. Ja JOS toinen suunnittelee minkä tahansa aterian ja valmistaa sen yksinään, toinen on vain ilahtunut, ja vaikka ei tykkäisi ko. ruuasta, ei TODELLAKAAN sanoisi ääneen mitään negatiivista: onhan toinen nähnyt vaivaa ja loihtinut aterian ihan itse toisellekin.

Millaisiakohan lapsia kasvaa perheissä, joissa VANHEMPI käyttäytyy noin moukkamaisesti ja epäkohteliaasti toista vanhempaa kohtaan? Ja siis muutenkin, miksi sinä, ap, kokkaat miehellesi (miksei mies kokkaa sinulle tai miksette kokkaa yhdessä)? - Etenkin kun mies ei arvosta lainkaan kokkaustasi? Puistattaa ajatuskin tuollaisesta parisuhdekuviosta!

Vierailija
13/16 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattaapi olla sama kuvio kun meillä et jos teen vaan ja syö ja tekee ite jos ei kelpaa niin lähtee syömään muualle siis tuhlaa rahaa joka on yhteistä..

Vierailija
14/16 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äijästä/parisuhteesta!

Että aikuinen mies ei osaa itselleen ja perheelleen kokata, vaan odottaa, että nainen laittaa ruoan pöytään AINA. Ja jos ei ruokaa saa tai ei siitä tykkää, menee sitten tuhlailemaan rahoja ravintolaan yli perheen varojen. Käsittämätöntä junttiutta ja idiotismia!

Meillä kokataan vuorotellen tai yhdessä, ja jos käydään ravintolassa syömässä, mennään kaikki yhdessä tai pariskuntana (tai toinen meistä menee sovitusti esim. ystäviensä kanssa), eikä sitä tietenkään tehdä yksipuolisesti tai ellei siihen ole varaa.

Mistä ihmeestä te tongitte tällaisia moukkia ja sovinisteja ja uusavuttomia miehiä, ja ennen kaikkea miksi katselette tuollaista?

Vierailija
15/16 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli juuri mökillä lasten kanssa 2 viikkoa kun minä olin töissä (ja viikonloput vapaalla, jeee).

Miten te käännättekin kaiken aina nurin päin?!

Minä kiukkusin kanasalaatista ja te pari tapausta sekoitatte pakan täysin. ap

Vierailija
16/16 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymykseesi, että onko ok ateria, niin vastaisin

että on. Ehkä vielä joku kunnon leipä seuraksi niin vielä parempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi