Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Mitä syötte tänään?
15.08.2010 |
Kommentit (8)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
on päivälliseksi jauhelihacanneloneja. Lounaalla grillailtiin kasviksia ja lihaa.
syödään vähän "paremmin": tomaatti-mozzarella-rucolasalaattia, tortellineja kanapihvien kanssa ja jälkkäriksi pannacottaa :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
fetasalaattia ja porsaan ulkofile pihvejä, tosin mä jätän pihvin pois ja syön pelkkää salaattia...
Mies tuolla juuri ottaa kalaa pois savupöntöstä (ihana tuoksu!), potut ovat kiehumassa.
Salaattia lisukkeena. Nam.
Alue: Aihe vapaa
Lisukkeena salaatti (salaattia, tomaattia, kurkkua, paprikaa, cashew-pähkinöitä).
Lapsi syö myös toisen lämpimän ruoan: jauhemaksapihvejä, perunamuusia, puolukkahilloa ja kurkkulohkoja.