Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukuppiongelmia

Vierailija
15.08.2010 |

Haluaisin todella oppia kuukupin käytön, mutta tosi hankalalta vaikuttaa. Jotenkin jännitän aina lihaksia enkä saa kuppia tarpeeksi syvälle. Ja kun yritän poistaa sitä jotta voisin yrittää uudestaan, niin sattuu ihan hel**tisti. En tiedä onko se jotenkin auennut itsestään (en yritä pyörittää sitä, kun ei kerran ole riittävän syvällä) koska ei meinaa lähteä pois millään. Silmissä sumenee kivusta ja on muutenkin todella epämiellytävä kokemus. Onko kellään muulla ollut näin hankalaa aloitus ja miten siitä olette selvinnyt?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kerran jo puoli vuotta sitten ja lopulta luovutin. Nyt uintiharrastuksen jatkuttua haluan yrittää vielä.

ap

Vierailija
2/14 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta alareuna jää aina ulkopuolelle.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/14 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuppia ei laiteta kovin syvälle ja antennia voi lyhentää. Minä vaihdoin Divan lyhyempään (meluna s-koko), mutta en ole varma onko se yhtään helpompi käytössä.

Vierailija
5/14 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vinkeistä! :) Mulla on Divan pienempi. Taidan kokeilla seuraavaksi kuukuppikunnan sivuilla ollutta kannu- tai nenäliinataittelua. Pelkkänä ajatuksenakin tuntuu paremmalta kuin ohjeiden mukainen taittelu.

Olisin vielä kysynyt kupien pesemisestä. Ohjeissa luki että pitää käyttää pesuainetta, jonka ph on 3,5. Onko kukaan löytänyt jotain halvempaa saippuaa noiden kuukuppisaippuoiden tilalle?

ap

Vierailija
6/14 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka katkaisisi antennin. Mulla kohdunkaula suht poikittain emättimessä ja kuppi tökkää siihen. Joskus tamponinkin kanssa ongelmia, jos en saa sitä sujautettua kaulan ohi. Minulla myös harkinnassa pienin mahdollinen Meluna -kuppi.

Vierailija
7/14 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin vielä kysynyt kupien pesemisestä. Ohjeissa luki että pitää käyttää pesuainetta, jonka ph on 3,5. Onko kukaan löytänyt jotain halvempaa saippuaa noiden kuukuppisaippuoiden tilalle?

ap

Olen pessyt kupin ihan tavallisella käsisaippualla kerran päivässä ja keittänyt kerran kuukautisien välissä.

Vierailija
8/14 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meluna siis pienin markkinoilla oleva kuppi? Voikohan sitä enää synnyttänyt käyttää? Itse koitin ensin Divan suurempaa kokoa, mutta vaihdoin pienempään vaikka olenkin alateitse synnyttänyt. Ja ongelmat vaan jatkuvat. :(

Vierailija
9/14 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnyttämisestä. Diva on kaikkein pisin kuppi ja se on todella paljon pidempi kuin muut kupit. Mittoja löytyy kuukuppikunnasta. Divan pienempi on reilusti isompi kuin melunan m-koko s-koosta puhumattakaan. Runsaalla vuodolla pientä kuppia joutuu tyhjentämään useammin.

Jos nyt ostaisin melunan ostaisin sen renkaalla tai ilman mitään uloketta, pallo on hankala ja häntä katkeaa helposti.

Vierailija
10/14 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannutaittelu onnistui heti ensimmäisellä yrityksellä, mutta mistä tiedän onko kuppi auennut? En yrittänyt aukaista sitä kääntämällä mutta vähän ajan päästä tunsin "plump" tunteen.

Vierailija
11/14 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt ostaisin melunan ostaisin sen renkaalla tai ilman mitään uloketta, pallo on hankala ja häntä katkeaa helposti.

Vierailija
12/14 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lue miten kuppi avataan kun on laitettu sisään. Pitääkö avata vai aukeaako "itsestään" kannu tai nenäliinataittelun jälkeen?

Vierailija
13/14 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pohjassa ei ole kovin montaa uraa eli pois ottaminen voi olla haastavaa, jos renkaan ottaisi pois.

Vierailija
14/14 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä materiaalista se on tehty? onko pehmeää muovia?