Sikiö möyrii kohdussa niin, että koskee
Onko tää ihan normaalia vai olenko mä jotenkin erityisen kipuherkkä? Varsinkin virtsarakkoon koskee välillä todella ikävästi, samoin tuohon keskivatsaan.
Helpottaako tämä jossain välissä? Nyt on menossa rv 35.
Kommentit (6)
Mun pikkuinen oli taas niiiiin pelottavan rauhallinen tapaus että jäin tuossa vaiheessa tosissani kaipaamaan sitä "rytinää" mistä muut olivat varoitelleet. "Kohta se pitää sellaisia bileitä että et saa nukuttua tai tehtyä mitään muutakaan." Vaan eipä tämä pallero...
Ihan kamalaa menoa on minun toinen pikkuinen pitänyt. Kyllä minulla lopussa helpotti, mutta alkoi sitten painamaan. Ei mahdu sillä tavoin potkimaan. Helpottaa, kun syntyy:) Tsemppiä
Ei vielä satu, mutta virtsarakkoon tuntuu välillä aika ilkeelle, kun osuu kunnolla.
Saa nähdä millasena meno jatkuu kun kasvetaan isommaksi, nyt rv 24.
Mut jos jatkaa sisarustensa linjaa, niin kipua möyrimisestä on luvassa ainakin kylkiluihin.
Loppuu kun syntyy:)
tämä kaveri vissiin mylläs viime yönä, kun näin unta, että jalka tuli mahasta läpi, sit vaan pyysin unessani, että herättäkää mut, ku ei tämmönen voi olla mahdollista.. mutta välillä on kyllä aika tuskaa.. liitoskivut tosin paljon pahempia. viikkoja 37+5, kai tästä pallosta reilun kolmen vkon sisään pääsee...
Ja möyriminen on nyt pahinta ainakin tähänastisesta. Vkolla 17 alkoi liikkeet tunutmaan (2. raskaus), Esikoisella oli pahimmat vasta vkolla 30, ja sitä kesti 10vkoa. Neuvolassakin välillä terkkari ihmetteli kun maha "pomppi" sitä mukaa kun potkuja tuli.
tai viimeistään kun syntyy ;=)
t. rv 37+3