Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi että kun tunnen olevani taas maailman huonoin äiti

Vierailija
14.08.2010 |

ehkä olenkin

en juuri tänä viikonloppuna jaksanut ottaa teiniäni meille. Sain niskaani haistattelua ja kiroomista ja nyt levittelee juttuja että "mun äiti ei huoli mua kotiin ees yöksi".

Olen 97% varma, että koti olisi ollut vain paikka missä yöpyä, illalla tie olisi vienyt kavereille ja yöllä katumapäällä kotiin kömmitty ja seuraavana päivänä huudettu kun tekee mieli grillisafkaa, sipsejä ja suklaata!

Joo, nuori ei asu kotona vaan on sijoitettuna, juurikin päihteitten takia. Olen edelleen huoltaja ja määrärysvalta minulla, saan lapsen kotiin milloin haluan.. sehän se tässä "mättääkin". Palavereissa on keskusteltu siitä, ettei nuoren kannattaisi viikonloppuisin tulla kotiin sillä täällä kotikaupungissa kavereitten vaikutus teinin humalahakuisuuteen on suuri. Silti sitten siellä sijoituspaikassa olevat "viikonlopputyöntekijät" ihmettelee kun tyttöä ei nyt haettu kotiin..

Hyvä esimerkki viime viikonlopulta. Hyvä kun kotona syömässä kävi niin hävis kuin pieru saharaan, puhelin kiinni ja seuraavan kerran kuulin tytöstä kun kömpi neljän aikaan humalassa kotiin. Sijoituspaikan rankkari kestää viikon ja tänään olisi siis voinut tulla kotiin..

Ja nyt mä oon se paha ihminen :( itkettää!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole huono äiti ja ehkä (toivottavasti) lapsesi ottaa opikseen, että kotona ei voi käyttäytyä miten itse haluaa ja pitäisi tätä rangaistuksena edellisestä viikonlopusta.

Parempaa jatkoa teille :)

Vierailija
2/8 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole huono äiti. Hali.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on ihan pätevät perusteet päätökseesi, kyllä sen jokainen ammatti-ihminenkin tajuaa (mikälie sitten sijoituspaikassa ihmettelijänä ollutkin). Teini-ikä on rankkaa.. itselläni on 2 teini-ikäistä poikaa, ja kyllä ottaa koville välillä!

Voimia sinulle!

Vierailija
4/8 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä pintas

Vierailija
5/8 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole huono äiti. Hali.

samalla sielua raastaa jatkuva syyllisyyden tunne koko sijoituksesta :( arki meille helpottunut (ennen sijoitusta riidat oli jokapäiväisiä, teini ei käynyt koulua juurikaan ym. kamalaa aina jotain hankaluuksia.. ) mutta ihan yhtä raskasta tää kuitenkin on, ellei raskaampaa, huoli ja syyllisyys aina kaverina :(

t. alkuperäinen kirjoittaja

Vierailija
6/8 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvata munat ja soita niille työntekijöille ja puhut heidän kanssaan!

Jos sää ymmärrät väärin, ne puhuu epäselvästi tai vihjailee niin luuri käteen!

Minä ainakin tekisin niin.

En minä voi sinua auttaa. Jumalauta jos oma lapsi olis tossa jamassa niin kyllä minä soittaisin sinne työntekijöille että mikä tässä nyt olikaan hyvä: että lapsi on kotona ja hommat kaatuu päälle vai se että lapsi on sielä heillä -jos selvästi tarttee sitä!

Ole vanhempi!!

Vierailija
7/8 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesiko sielä sulle kertoo että työntekijät puhuu tollasia.

Onko ne sanonut millä sanoilla? Onko olettanut? Onko liiotellut?

Ota homma haltuusi, älä nyt hyvä ihminen syyllisty jos lapsesi saa ongelmaansa hoitoa!

8

Vierailija
8/8 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tekemisissä melkein päivittäin lapseni asioissa sinne, ei se muuta sitä tosiasiaa että laps yrittää aina kiemurrella ja saada tahtoaan läpi ja puhuu minusta mitä lie paskaa kaikille

ja kesällä siellä on ollut näitä "tuuraajia" jotka lässyttää teinille sitä sun tätä kun se vähän vinkasee että kun äiti ei sitä eikä tätä ja osta ees niit 80e kenkiä vaikka mä niin pyysin (ei kuulu mulle enää, mä maksan lapsestani elatustukea ja lapsi ostaa tarvitsemansa vaatteet sun muut ohjaajansa kanssa) ja nää uskoo kaiken

ja kyllä, palavereissa on keskusteltu

saa kai sitä nyt tällanen tilanne ahistaa, vai kuka on niin saamarin itsetietoinen ja HYVÄ että olis sinut tämmöisen asian kanssa.. jos sinä olisit niin tapu tapu, ootpa todella reipas!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi