Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako äiti poistua synnäriltä päiväksi jos isä jää vauvan kanssa?

Vierailija
28.11.2005 |

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukapa siellä saisi nukutuksi :-/ Ehkä sitten, jos on psykiatrin lausunto siitä, ettei kertakaikkiaan VOI nukkua muualla kuin kotonaan.

T. eräs sen sortin paniikkihäiriöstä kärsivä

Tämä.. Ite en saanut perhehuonetta, koska ne oli sairaalan joulusulun vuoksi suljettu. 

Siellä sitten neljä yötä valvottiin kuunnellen vuoronperään eri äitien vauvojen huutamista. Viimeisen yön jälkeen sain jo rytmihäiriöitä ja totesin hoitajille, etten aio olla ainuttakaan yötä enää vaan lähden kotiin NYT. 

Minun omakantaani kirjoitettiin "lähti kotiin ilman lupaa" vaikka olin keskeyttänyt oman hoitoni jo monta päivää ennen em. "ilman lupaa lähtemistä". Olin sairaalalla siis vain vauvan vuoksi. 

Tuo laitos on täysin pimahtanut ja vallanhimoisten hullujen r aiskauslaitos. Siellä tehdään naisille ja vauvoille hirveitä asioita ja valheet sepitellään päälle monisivuisina, kun äiti makaa r aiskattuna huumeissa. Aivan järkyttävää touhua, kerta kaikkiaan en suosittele kenellekään.

Vierailija
62/66 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vaan on niin, että kun vauva syntyy, niin äidin omat poistumiset ovat aika minimissä jonkin aikaa. Ja heti synnytyksen jälkeen ei välttämättä edes kunto salli mitään päiväksi poistumisia, kun alapää on kipeä ja olo muutenkin sekaisin.

Tää on varmaan provoviesti. :) Vastasinpa kuitenkin.

No ei kaikilla  ole noin. 3 lasta synnyttänyt ja vaikka lenkille  olisi voinut lähteä

Ennen ovat  synnyttäneet aamu ja iltalypsyn  välillä . Itse läksin iltanavetalta synnärille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukapa siellä saisi nukutuksi :-/ Ehkä sitten, jos on psykiatrin lausunto siitä, ettei kertakaikkiaan VOI nukkua muualla kuin kotonaan.

T. eräs sen sortin paniikkihäiriöstä kärsivä

Tämä.. Ite en saanut perhehuonetta, koska ne oli sairaalan joulusulun vuoksi suljettu. 

Siellä sitten neljä yötä valvottiin kuunnellen vuoronperään eri äitien vauvojen huutamista. Viimeisen yön jälkeen sain jo rytmihäiriöitä ja totesin hoitajille, etten aio olla ainuttakaan yötä enää vaan lähden kotiin NYT. 

Minun omakantaani kirjoitettiin "lähti kotiin ilman lupaa" vaikka olin keskeyttänyt oman hoitoni jo monta päivää ennen em. "ilman lupaa lähtemistä". Olin sairaalalla siis vain vauvan vuoksi. 

Tuo laitos on täysin pimahtanut ja vallanhimoisten hullujen r aiskauslaito

Olet sairas päästäsi🙄

Vierailija
64/66 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdallani vointiani ei seurattu riittävästi. Meidät kotiutettiin sairaalasta neljäntenä päivänä ja seuraava yö kotona oli tuskin taival. Aamulla lähdin vauvan sekä mieheni kanssa terveyskeskukseen josta matka jatkui vauvan kanssa ambulanssilla sairaalaan. 

Parin päivän päästä kotiin lähtivät vauva ja isä. Minä jatkoin ambulanssilla yliopistosairaalaan jossa olin pari viikkoa

Joskus voi käydä näinkin

Vierailija
65/66 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva syntyi keskiviikkona alkuillasta. Lähdettiin perjantaina aamupäivällä kotiin. Ei kyllä silloin torstaina tehnyt mieli vielä pooistua minnekään. Mutta toki jos pitää olla sairaalassa pidempään, niin ymmärrän jos välillä haluaa käydä jossain. 

Vierailija
66/66 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaala ei tosiaan ole vankila. Vastuuvapauslomakkeen voi tosin joutua allekirjoittamaan, mutta muuten on vapaa poistumaan, jos vain ymmärtää oikeuttaan perätä.

Ei voi aina poistua. Olin tarkkailuosastolla ja otin letkut itse irti ja päätin lähteä kotiin. Sen jälkeen vartija oli vieressä katsomassa kokoajan etten poistu mihinkään. 

Anna kun arvaan? Tarkkailuosastolta matkasi jatkui psykiatriselle osastolle?