Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää hyväksikäyttö!

Vierailija
14.08.2010 |

Omistetaan kesämökki, jota ollaan annettu sisarusten käyttää. No, nyt oli veli 4 päivää kaverinsa kanssa. Pyysin ystävällisesti raivaamaan vesakon ja tekemään puita kun saunovat tuntikausia ja puut on kohta loppu. Sähköäkin kuluu, emmekä ole pyytäneet mitään mökin käytöstä.

No, ei ollut veli tehnyt puita kun ei ole moottorisahaa eikä ilman voi puita kuulemma tehdä eikä ollut osannut raivaussahan liivejä käyttää, joten sekin jäi tekemättä. Suoraan sanottua vituttaa ja taitaa loppua lainaaminen tähän!

No, omaa lepsuuttahan tää on ollut kun en ole saanut sanottua, mutta kuitenkin.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai edes mökkiään?

Ootte te pöljiä.

Vierailija
22/35 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tuo kovistelu auttaa? Ei mitenkään, teilläkään, joten turha ehdotus.

Kyllä mä näkisin että nyt on paikka kovistella veljeä. Muuten saatte aina elättää tuon nurkissa sotkevan lurjuksen, joka ei ota vastuuta elämästään.

On muuten harvinaisen huonosti kasvatettu ihminen tuo veljesi. Onneksi sinusta tuli kunnon ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vastikkeetta ottajia tuntuu olevan palsta pullollaan..

Minä voisin antaa asuntoni ystävilleni käyttööön, täysin vastikkeetta. Kyseessä oli kuitenkin esimerkki, jonka tarkoituksena oli tuoda ap:n harmitus vähän lähemmäksi peruspalstalaisen omaa elämää..

terv. asunnon lainaus -esimerkin kirjoittaja

tai edes mökkiään?

Ootte te pöljiä.

Vierailija
24/35 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli on ns. uusavuton. Hän ei tiedä miten mökillä menetellään eikä miettinyt asiaa krapulassa sen enempää.

Eli ohjeet seuraavaa kertaa varten niin tietää miten menetellä.

Eikä tuo kovistelu ole pahitteeksi. Voitte vaikka vähän huutaa että pelästyy ja muistaa paremmin seuraavalla kerralla.

Eiköhän tämä pääty onnellisesti. Rohkeutta ap!

Vierailija
25/35 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen sisko on 4-kymppinen sinkku, joka halusi viikolopuksi lainaan mökkiämme ulkomaalaisia ystäviään varten. Etukäteen jaksoi hehkuttaa miten ihania ollaan, kun tarjotaan hänen vierailleen mahdollisuus tutustua suomalaiseen luontoon, saunoa, vihdatekoon, halonhakkuuseen, tikanheitton jne jne.

Tulimme seuraavana viikonloppuna itse mökille ystäviemme kanssa ja mikä odotti:

- puusauna ja sen ympäristö pihalla täynnä tupakantumpeja ja tyhjiä kalja- ja siideripulloja

- saunan pukuhuoneessa märkä pyyhemytty vanhassa sivustavedettävässä sohvasängyssä, toinen menkkaverinen pyyhe lattialla

- saunan pukuhuoneen pöydälle verinen tamppooni, ei edes siihen viereiseen roskikseen asti oltu viitsitty laittaa

- liiteristä otettu kaikki 10 kuivatettu saunavihtaa

- kaapista syöty malkein kaikki elitarvikkeet ja ruokakomerosta viety kaikki talveksi tekemäni mansikkahillot

- sängyt petaamatta, astiat tiskaamatta, roskikset haisemassa, vaikka mökkiläisten roskinkeräyspiste on alle 1km päästä mökiltä kotimatkan varrella

- liiterin ovi lukitsematta ja yksi mökin ikkunoista auki

- soutuvene irrallaan rannassa airoineen, onneksi ei ollut lähtenyt karkuun

Että semmosta. Oli eka ja vika lainaviikonloppu, kun emme itse ole paikalla. Kyseinen miehen sisko on itse siivoushullu nipottaja, mutta meidän mökki on ilmeisesti täysin arvoton

Vierailija
26/35 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen sisko on 4-kymppinen sinkku, joka halusi viikolopuksi lainaan mökkiämme ulkomaalaisia ystäviään varten. Etukäteen jaksoi hehkuttaa miten ihania ollaan, kun tarjotaan hänen vierailleen mahdollisuus tutustua suomalaiseen luontoon, saunoa, vihdatekoon, halonhakkuuseen, tikanheitton jne jne.

Tulimme seuraavana viikonloppuna itse mökille ystäviemme kanssa ja mikä odotti:

- puusauna ja sen ympäristö pihalla täynnä tupakantumpeja ja tyhjiä kalja- ja siideripulloja

- saunan pukuhuoneessa märkä pyyhemytty vanhassa sivustavedettävässä sohvasängyssä, toinen menkkaverinen pyyhe lattialla

- saunan pukuhuoneen pöydälle verinen tamppooni, ei edes siihen viereiseen roskikseen asti oltu viitsitty laittaa

- liiteristä otettu kaikki 10 kuivatettu saunavihtaa

- kaapista syöty malkein kaikki elitarvikkeet ja ruokakomerosta viety kaikki talveksi tekemäni mansikkahillot

- sängyt petaamatta, astiat tiskaamatta, roskikset haisemassa, vaikka mökkiläisten roskinkeräyspiste on alle 1km päästä mökiltä kotimatkan varrella

- liiterin ovi lukitsematta ja yksi mökin ikkunoista auki

- soutuvene irrallaan rannassa airoineen, onneksi ei ollut lähtenyt karkuun

Että semmosta. Oli eka ja vika lainaviikonloppu, kun emme itse ole paikalla. Kyseinen miehen sisko on itse siivoushullu nipottaja, mutta meidän mökki on ilmeisesti täysin arvoton

Noin minäkin kostaisin. Kosto on makea kuin verinen tamppooni.

Vierailija
27/35 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niillä polttupuilla tekee jos mökkiin tulee sähköt?

Kait teillä on oikein juokseva vesikin sielä. Ihan kuin kotona olisitte.

ihmeen majassa sä oikein mökkeilet.

Samat mukavuudet mökillä on kuin kotonakin.

Vierailija
28/35 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

If you can't please everyone so please yourself... sanotaan vanhassa laulussa.

Miksi pitäisi elää "yrittämättä suututtaa" Nythän muuten suututat itsesi. Arvaas, miten tuo syö sinua. Ehkä vielä sairastutkin vihastasi jonakin päivänä.

Sanot vain että kun ei veli hoitanut osuuttaan, on sinun tilattava ammattimetsuri ja veloitat veljeltä puolet kustannuksista. Esim. Tai ainakin kerrot, että pahoitit mielesi. Jos veli ei siitä välitä, ei sinunkaan täydy välittää hänen tunteistaan.

Vierailija
29/35 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se sisko tuon selitti?

Miehen sisko on 4-kymppinen sinkku, joka halusi viikolopuksi lainaan mökkiämme ulkomaalaisia ystäviään varten. Etukäteen jaksoi hehkuttaa miten ihania ollaan, kun tarjotaan hänen vierailleen mahdollisuus tutustua suomalaiseen luontoon, saunoa, vihdatekoon, halonhakkuuseen, tikanheitton jne jne. Tulimme seuraavana viikonloppuna itse mökille ystäviemme kanssa ja mikä odotti: - puusauna ja sen ympäristö pihalla täynnä tupakantumpeja ja tyhjiä kalja- ja siideripulloja - saunan pukuhuoneessa märkä pyyhemytty vanhassa sivustavedettävässä sohvasängyssä, toinen menkkaverinen pyyhe lattialla - saunan pukuhuoneen pöydälle verinen tamppooni, ei edes siihen viereiseen roskikseen asti oltu viitsitty laittaa - liiteristä otettu kaikki 10 kuivatettu saunavihtaa - kaapista syöty malkein kaikki elitarvikkeet ja ruokakomerosta viety kaikki talveksi tekemäni mansikkahillot - sängyt petaamatta, astiat tiskaamatta, roskikset haisemassa, vaikka mökkiläisten roskinkeräyspiste on alle 1km päästä mökiltä kotimatkan varrella - liiterin ovi lukitsematta ja yksi mökin ikkunoista auki - soutuvene irrallaan rannassa airoineen, onneksi ei ollut lähtenyt karkuun Että semmosta. Oli eka ja vika lainaviikonloppu, kun emme itse ole paikalla. Kyseinen miehen sisko on itse siivoushullu nipottaja, mutta meidän mökki on ilmeisesti täysin arvoton

Vierailija
30/35 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkemys suomalaiseen mielenmaisemaan. Olen aina miettinyt, missä noita törkimyksiä oikeassa elämässä on ja tässäkin keskustelussa käy ilmi, että ihmiset todellakin ovat järkyttävän itsekkäitä hyväksikäyttäjiä.

Ap on täysin oikeassa! Tottakai minimissään pitää mökin käyttäjien tehdä puita tilalle (mielellään enemmän kuin oli tullessa, kuuluu käytöstapoihin) tai sitten käydä ostamassa, jos kerran ei jaksa pieniä itse. Jos toiselle lainaa mitä tahansa, niin tapana on korvata edes "tappio". Sama jos lainaisin vaikka joltain autoa, niin tottakai tankkaan sinne bensaa reilusti enemmän kuin käytin. Tyyliin meni 10-11 litraa, niin minimissään 15 litraa ja silti olen kiitollinen, että lainasi autoaan!

Vierailija
31/35 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkemys suomalaiseen mielenmaisemaan. Olen aina miettinyt, missä noita törkimyksiä oikeassa elämässä on ja tässäkin keskustelussa käy ilmi, että ihmiset todellakin ovat järkyttävän itsekkäitä hyväksikäyttäjiä.

Ap on täysin oikeassa! Tottakai minimissään pitää mökin käyttäjien tehdä puita tilalle (mielellään enemmän kuin oli tullessa, kuuluu käytöstapoihin) tai sitten käydä ostamassa, jos kerran ei jaksa pieniä itse. Jos toiselle lainaa mitä tahansa, niin tapana on korvata edes "tappio". Sama jos lainaisin vaikka joltain autoa, niin tottakai tankkaan sinne bensaa reilusti enemmän kuin käytin. Tyyliin meni 10-11 litraa, niin minimissään 15 litraa ja silti olen kiitollinen, että lainasi autoaan!

Olen aina ihmetellyt suomalaisten rahanahneutta ja kateutta. Päällisin puolin ollaan ystävällisiä mutta kuitekin kirotaan ja jupistaan muutaman polttopuun takia vaikka metsä on täynnä puita.

Ei ihme että mitään suhteita sukuun ei sitten pidetäkään.

Vierailija
32/35 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa mistään muualta muistoksi niin nättejä vihtoja ja ihanaa hilloa ja äkkiäkös me tehdään uutta. Kun mies tiukkasävyisesti puhui, niin tuli yllättäen kiire, pitää lopetta, moi. Nyt ei ole naisesta näkynyt tai kuulunut mitään.

Anoppi soiteli ihan muuten vaan ja kyseli kuulumisia ja mitähän ulkomaanelävät olivat pitäneet suomen eksotiikasta ja mies kertoi tapahtumat. Anoppi on tässä nyt muutaman viimeisen puhelun aika selitellyt tyttärensä puolesta miten on varmaan tosi pahoillaa ja häpeissään ja että ne ulkomaalaiset varmaan sen paikan sotki, just. Mene ja tiedä onko tytär oikeasti edes anopilleen noita selitellyt.

Vierailija
33/35 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä lainaan tänään siskoni autoa ja hän huomenna jne., niin menköön päikseen, mutta edes sisarusten välillä ei saa olla hyväksikäyttömentaliteettia ja se, ettei VIITSI PIENIÄ puita, on täydellistä välinpitämättömyyttä toisen toiveesta. Miltä sinusta tuntuisi, jos hoitaisit siskosi lapsia kokonaisia viikonloppuja (lainaat mökkiä veloituksetta) ja kerran hakiessa omiaan, pyytäisit jäämään hetkeksi (pilkkomaan polttupuut) vahtimaan lapsiasi, jotta pääsisit kauppaan, ja sisko kieltäytyisi laiskuuttaan? Etkö olisi aiheellisesti vihainen? Vai ajattelisitko, että "ei mitään, eihän sillä mitään velvollisuutta ole..."

Vierailija
34/35 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa mistään muualta muistoksi niin nättejä vihtoja ja ihanaa hilloa ja äkkiäkös me tehdään uutta. Kun mies tiukkasävyisesti puhui, niin tuli yllättäen kiire, pitää lopetta, moi. Nyt ei ole naisesta näkynyt tai kuulunut mitään.

Anoppi soiteli ihan muuten vaan ja kyseli kuulumisia ja mitähän ulkomaanelävät olivat pitäneet suomen eksotiikasta ja mies kertoi tapahtumat. Anoppi on tässä nyt muutaman viimeisen puhelun aika selitellyt tyttärensä puolesta miten on varmaan tosi pahoillaa ja häpeissään ja että ne ulkomaalaiset varmaan sen paikan sotki, just. Mene ja tiedä onko tytär oikeasti edes anopilleen noita selitellyt.

Kuukautisten aikaan... No onneksi oli pyyhe johon saattoi kesken yhdynnän pyyhkiä verivanat.

Vierailija
35/35 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veli sentäs siivoaa yleensä jälkensä joten kuten, vaikka muuten onkin tuommoinen urvelo.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme